De Grote "Welke Track Is Dit?" Thread

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Weet iemand wat dit voor track is? Opgenomen van de radio op cassette in 1989 ofzo.
Niet dat ik het nu nog zo'n heel boeiende track vind maar ik wil langzamerhand toch wel eens weten van wie het is.. Het is m'n eerste "WNN" (Weet Naam Niet). Ik heb er nog tientallen maarja..

Attachments

• eerste wnn.mp3
    349 KB · Bekeken: 86
Nog eentje dan.. Deze is iets moeilijker denk ik. Komt uit 1996/97 gok ik. Ook radio overname..

Attachments

• nog een wnn.mp3
    345,7 KB · Bekeken: 85
Oldschool breakbeat / jungle. Een mix van de Nederlandse DJ Red of Rat..? Kent iemand hem?

Heb de mix op youtube gezet en ben vooral benieuwd naar deze nummers:

Hier vooral het eerste nummer en het nummer wat op 4:35 begint.

Oldschool breakbeat / jungle. Een mix van de Nederlandse DJ Red of Rat..? Kent iemand hem?

Heb de mix op youtube gezet en ben vooral benieuwd naar deze nummers:

http://www.youtube.com/watch?v=uC-xsIpQVCE

Eerste track herkende ik,maar ik moest eerst ff mn vinylverzameling doorspitten om de titel te vinden...maarrrr gevonden : Nu-Matic - Spring In My Step (uitgekomen op XL Recordings in 1992)

Mix 3 op 4:35 is Space Cube- Time to Kill, maar die bedoel je waarschijnlijk niet.

Mix 1 op 4:35 is Phuture Assassins - Roots 'n Future. Killer track!!! Helemaal gaar gedraaid en zet 'm nog regelmatig op!!

Laatst gewijzigd:
Weet iemand wat dit voor track is? Opgenomen van de radio op cassette in 1989 ofzo.
Niet dat ik het nu nog zo'n heel boeiende track vind maar ik wil langzamerhand toch wel eens weten van wie het is.. Het is m'n eerste "WNN" (Weet Naam Niet). Ik heb er nog tientallen maarja..

Die plaat heb ik! Nederlands.

Cheesy man.

Ik heb de complete tape bijna op youtube gezet, wil eigenlijk alle titels wel weten.. :D de meeste van Kniteforce, Acen, Production House rec. ken ik wel.

Nog zo'n geniale plaat (hardcore/jungle) This is the voice of xtc, don't let me take control.. Enig idee wat ik bedoel??

Het klinkt aardig uit het vijvertje van Kitaro, later werk van Mike Oldfield, Enya...te komen. Ik weet niet hoe exact jouw herinnering is, dus ik gooi maar iets op wat die richting uitgaat en dan stuur je maar bij. :)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back