Michael Jackson is niet meer...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
welke clip wasda ?
waster meer dan thriller qa clips
want ze zeggen dat thriller de eerste egt video clip is ,...18 min!
erm volgens mij onder een kwartier maar goed...
Thriller was wel DE duurste videoclip toen... en eigenlijk was het geen clip (meer) maar een zeer korte speelfilm... maar de eerste videoclip...? dat was Bohemian Rhapsody (min of meer toch wel eigenlijk)...

Aaaaahhhh... wa jammer nou. Ik snapte er al vrij weinig van da alle radio zenders alleen maar MJ crap draaide..... toch fijn, nu.nl en SF. Loop wel vaker achter met dingen, Apeldoorn kwestie enz. Misschien toch iets minder nieuws schuw worden. Snap ik tenminste waar al die foute grappen vandaan komen.

MJ had zeker niet de eerste videoclip!

[off-topic] Had David Bowie met Space Oddity niet deze primeur ?

[on-topic] Gelukkig heb ik helemaal niks met de persoonlijke achtergronden, historie en roddels van de mensen achter de muziek die ik luister en kan ik dus aardig onbevooroordeeld z'n muziekjes blijven luisteren. Missen zal ik 'm niet, ik had niet verwacht dat er nog ooit mooie muziekjes van zijn hand zouden verschijnen (gezien het recentere werk), maar mijn respect voor zijn vroegere werk is meer dan groots. Een groot artiest is heengegaan, maar ik laat me er niet over uit of zijn tijd al dan niet gekomen was...

maar ik laat me er niet over uit of zijn tijd al dan niet gekomen was...
maar juist door dit zinnetje te plaatsen lijkt het er op dat je het ergens wel welletjes vond ook misschien maar het natuurlijk niet hardop wil zeggen... begrijpelijk...

DE IST! :mega:

Thriller - Binnenkort weer op 1 in de album top 100?

Thriller - Binnenkort weer op 1 in de album top 100?

De voorraad Michael Jackson CD's van Sony (10.000) was vanmorgen al weg.

mojo-photo-thriller.jpg

Het zou me niets verbazen als Thriller binnenkort gewoon weer op nummer 1 te vinden is in de Album top 100.

Plausibel?

maar juist door dit zinnetje te plaatsen lijkt het er op dat je het ergens wel welletjes vond ook maar het natuurlijk niet hardop wil zeggen... begrijpelijk...

Nou, vooruit dan..... omdat je anders teveel gaat gissen ;)
ik denk dat ik vind dat zijn tijd als artiest allang gekomen was
ik denk dat ik vind dat ik de allerlaatste ben om te bepalen of zijn tijd als mens gekomen was

Nou, vooruit dan..... omdat je anders teveel gaat gissen ;)
ik denk dat ik vind dat zijn tijd als artiest allang gekomen was
yup, hij had moeten stoppen op z'n 40e en lekker gaan kunstschilderen ofzo tot zijn oude dag... maar k'weenie, misschien kon ie wel niets anders... ik vond hem de afgelopen 10 jaar net zo'n opgelapte (king of) pop...

ik denk dat ik vind dat ik de allerlaatste ben om te bepalen of zijn tijd als mens gekomen was
ja pcies... van mij mocht MJ best wel langer onder ons hebben te zijn gaan wezende mogen kunnen ook...

MJ was een briljante zanger. Luister naar de jacksons5 en de muziek begint te leven, wanneer wacko zijn muil open trekt. Jammer dat hij de laatste jaren meer gek dan briljant was. Ik had dan ook graag nog een nieuwe cd van hem gehoord.....(Al was het alleen al om de productie)
Respect wbt zijn muziek en zang.....(en daar gaat het toch om (op synthforum) en niet over zijn idioot sociaal gedrag)) Daar zijn roddelbladen voor en die hebben ook fora (ter info voor een stel azijnpissers hiero)

Laatst gewijzigd:
waarom ook niet
al die skandals kosten ook cash no serious
her repress verdient dit album wel !
rest minder maargoe:z

yup, hij had moeten stoppen op z'n 40e en lekker gaan kunstschilderen ofzo tot zijn oude dag... maar k'weenie, misschien kon ie wel niets anders... ik vond hem de afgelopen 10 jaar net zo'n opgelapte (king of) pop...

ja pcies... van mij mocht MJ best wel langer onder ons hebben te zijn gaan wezende mogen kunnen ook...

king of pop / pop king was zekers een pop[idoo[t]l
zalme worst wezen ; madonna zekers queen of pop:stupid
oneeeeeee ; das britnnie:halleluja

de bladen maken / breken de man

Toch begrijp ik dit soort dingen niet. Als je zijn muziek goed vindt, dan heb je toch allang 1 of meerdere CD's van hem in huis? Waarom pas als iemand overleden is?

Dat hype-, kudde- en kopieergedrag lijkt wel steeds erger te worden :(

Nouja laten we wel wezen, oké de bladen, maar Thriller (25th Anniversary Edition) was echt een verschrikkelijk slecht album. Zo zout heb ik ze zelden gegeten.
En de meeste rare verhalen en hoaxen kwamen gewoon van de baas zelf ....

Toch begrijp ik dit soort dingen niet. Als je zijn muziek goed vindt, dan heb je toch allang 1 of meerdere CD's van hem in huis? Waarom pas als iemand overleden is?

voor aldie gasten die m her willen ontdekken en dus aleen maar bad en andere albums hebbe
ik kocht thriller ..30+ gld ..wastm wel waard toen

dat bedoel ik, thriller, de eerste echte clip daarvoor was dat allemaal niet zo spannend toch.....

madonna zekers queen of pop:stupid
oneeeeeee ; das britnnie:halleluja
yup, Madonna heeft haar sletschap middels 1 ritueel overgedragen aan Britney...

dat bedoel ik, thriller, de eerste echte clip daarvoor was dat allemaal niet zo spannend toch.....
nee idd, daarvoor meestal gewoon artiesten in een oefenruimte of ergens quasi docu achtig lopend op een strand geouwe-emmer... maar de jacko clip had echt een script...

Is er nou nog serieus iemand die Thriller niet uit z'n hoofd kent? :D
verrek.. ik heb ook nog een oude LP liggen.. is tie nog wat waard??

Geen beter verkopende artiest dan een dode artiest.
Dit is best te verklaren.

Ten eerste is er de hernieuwde media-aandacht. Je hoort en ziet mensen de artiest ophemelen; dat is best positieve reclame.

Ten tweede hoor je weer eens lekker veel nummers van die artiest op de radio. Misschien had je de lp maar koop je nu alsnog de cd.

Ten derde heb je nu emoties bij die artiest, (geschokt, verdrietig, etc). Dat werkt ook wel goed, een emotionele binding met een artiest.

Ow hoorde net trouwens ook dat Hans Breukhoven 'Gone too soon' als single wil uitbrengen...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back