Michael Jackson is niet meer...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
je moet wel in acht nemen dat dit interview gigantisch fout gemonteerd is.
de interviewer is vanaf het begin niet objectief en gebruikt de opnames om z'n mening te bevestigen.

behoorlijk 'not done' in documentaire land

vandaar de tegen docu ook van MJ's kant

Die documentairemaker was toch ook aan MJ geadviseerd door "vriend"
uri geller als beter alternatief voor louie theroux,
die volgens mij wel een betere doc. gemaakt zou hebben

Je kunt je afvragen in hoeverre de beschuldigingen aan het adres van MJ terecht zijn als het gaat om zijn vermeende voorliefde voor jonge jongetjes.

Persoonlijk denk ik dat als een van de beroemdste, rijkste, meest invloedrijke, geliefde en bewonderde popsterren ter wereld liever het bed deelt met jongens van een jaar of 10 dan met 18 jarige fotomodellen dat dit verdacht is, zelfs al blijft het volgens zijn zeggen bij 'melk en koekjes'.

Laten we eerlijk zijn, in zijn positie zouden we toch kiezen voor leuke jongedames en aardbeien met slagroom, toch?

Maarrrrr, hij is vrijgesproken en we leven altijd nog in een maatschappij waarin mensen onschuldig zijn totdat het tegendeel bewezen is. Wat mij betreft neemt hij het mee het graf in, het maakt nu toch niets meer uit.

Wat mij betreft neemt hij het mee het graf in, het maakt nu toch niets meer uit.
hetgene dat hem uiteindelijk het graf heeft bezorgt wordt meegenomen in het graf... ironisch...

maar Michael komt op mij bepaald niet over als een sexueel iemand... helemaal NIET gewoon zeg maar...
bij prince denk je direct van "dat is een geile bok die bij iedereen ff met zijn klopboormachine langs gaat...

of deze
636067859_5_B-Vy.jpeg

ZAPPA is de beste muzikant die ooit heeft bestaan, laat daar geen misverstand over bestaan. Niemand komt ook maar 1 mm in de buurt van zijn talent.

Jimi is de beste gitarist, maar als je dat met de muzikaliteit van Zappa vegelijkt blijft er weinig van hem over. Dat nummer "the black pages" kan maar een drummer op deze planeet drummen. De technieken die op zijn ECHTE albums gebruikt zijn, zijn echt over de top. Hij zocht altijd de grens op van wat de muzikant nog zou kunnen spelen. Zijn makkelijke albums waren gewoon werk voor inkomsten.

zijn jullie nu nog met die klier bezig??
Sinds wanneer mag jij bepalen over wie mensen willen rouwen?
En als het jouw niet aanstaat maar lopen klieren hier, stuk verdriet.

Want waarom zouden mensen dan niet de topics over overleden mensen die jij wel 'digt' en nu min of meer schoffert je terug pakken? Dat gebeurt hier toch al zo vaak.

Laatst gewijzigd:
ZAPPA is de beste muzikant die ooit heeft bestaan, laat daar geen misverstand over bestaan. Niemand komt ook maar 1 mm in de buurt van zijn talent.

Amen, daar kunnen we het over eens zijn.

zijn jullie nu nog met die klier bezig??
toen hugh hopper dood ging hoorde je er niemand over..
klik

Ow man, dat wist ik niet eens. Ik luisterde vroeger veel naar The Soft Machine uit de platenkast van mijn vader (iedere (ex)blower MOET 'The Soft Weed Factor' gehoord hebben!) en heb Hugh Hopper met zijn eigen band jaren geleden in het Bimhuis gezien. Zelfs nog even met hem gepraat, symphatieke kerel.

RIP.

Jimi is de beste gitarist, maar als je dat met de muzikaliteit van Zappa vegelijkt blijft er weinig van hem over. Dat nummer "the black pages" kan maar een drummer op deze planeet drummen. De technieken die op zijn ECHTE albums gebruikt zijn, zijn echt over de top. Hij zocht altijd de grens op van wat de muzikant nog zou kunnen spelen. Zijn makkelijke albums waren gewoon werk voor inkomsten.

Zappa kan ik echt niet naar luisteren. Ik vind het pretentieus, gedateerd en bovenal niet leuk. :duivels:
Emotieloos.

Nee, dan Michael Jackson. Cha-mown. :walker: Als je die a capella van the way you make me feel hoort, dat is gewoon 100% pure muzikaliteit.

Zappa kan ik echt niet naar luisteren. Ik vind het pretentieus, gedateerd en bovenal niet leuk. :duivels:
Emotieloos.

Nee, dan Michael Jackson. Cha-mown. :walker: Als je die a capella van the way you make me feel hoort, dat is gewoon 100% pure muzikaliteit.

dat is 100% producing..
met een pallet van die eventide harmonizers krijg je de grootste kraai nog zuiver...(zelfs madonna)
een beetje met je kontje wapperen , spastische dansjes en wat gilletjes slaken krijgt ie kennelijk de hele wereld voor zijn voeten...

dat is 100% producing..
met een pallet van die eventide harmonizers krijg je de grootste kraai nog zuiver...(zelfs madonna)
een beetje met je kontje wapperen , spastische dansjes en wat gilletjes slaken krijgt ie kennelijk de hele wereld voor zijn voeten...

Sorry, bliepertronic maar dat slaat echt nergens op. http://www.myvideo.be/watch/3528029

subgroover, vet filmpie zeg....

Klinkt te gek die stem!

open zelf ff een draad over zappa ofzo, dit is toch geen draad om te bepalen wie grootste is???

Er zijn heus wel meer invloedrijke mensen natuurlijk, maar MJ is toch een persoon die eens in de 50/100 jaar ofzo voorbij komt. Daarbij komt dat hij altijd al ZO muzikaal is geweest, vaak heb je wonderkinderen die het toch niet vol kunnen houden om echt verschil te houden met andere "gewoon" goede muzikanten.

sjonge blieper niet zo zuur, het komt niet echt over als kritiek eerder als iets wat niet in je straatje past.

Bekijk het eens anders, ik heb bv een tering hekel aan het braziliaans voetbal elftal(om verscheidende redenen),
maar ik begrijp heus wel dat brazilianen toch echt wel de beste voetballers zijn by far.

ik geloof niet in de grootste of de beste of wat dan ook..
als het maar niet te overhyped word!!
een muzikant is en blijft een muzikant en geen god
en we gaan allemaal dood...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back