Bijna 90909 . . . .

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Waar men zich al niet druk over kan maken zeg...

Volgens mij had ik in mijn leven de wereld al op zijn minst 5 keer ten onder moeten zien gaan en nog nooit wat van gemerkt.... dat 12-12-12 gedoe zal me dan ook lekker aan me reet roesten *D

Ik hoop dat 2012 niet gaat tegenvallen, kijk er wel een beetje naar uit.
Hoop dat er aliens komen en alle lieve mensen meenemen, om vervolgens de rest uit te roeien.

ik heb al vast een plaatje reserved ...paar jaar terug ...toen k door kreeg dat er alemaal lizards verscholen zaten in alle politieke belangrijke figuren

believe t or not

:engel::okdan:

:dubbel:

real ufo juni
en inholland laatst ook 3 sferes gezien ...moetk ff doorgaan

Volgens mij had ik in mijn leven de wereld al op zijn minst 5 keer ten onder moeten zien gaan en nog nooit wat van gemerkt.... dat 12-12-12 gedoe zal me dan ook lekker aan me reet roesten *D

de zee spiegel stygt das zekert ! ik woon 2.5 hoog nu jullie weer
:P:okdan:
mn koel kast ligt vol
:kroon: wajij

Ben benieuwd hoeveel 909's het er na overmorgen niet meer doen door die bug. Die van mij is iig gepatched. Ik heb sowieso serienr 404830, die reeks schijnt er niet zo gevoelig voor te zijn.

Ik weet wel wat pole-shift is. Daar is dat 2012 gelul ook op gebaseerd volgens mij, Het zou iig niet de eerste keer zijn dat de aarde het mee zou maken ;)

Wel de eerste keer dat "wij" het mee zouden maken.. Hoewel, zondvloed etc, zou zo maar kunnen..

2012 komen Matraiya en Christ Michael igg in hun vliegende schotels de mensheid van de ondergang redden en het aquarische tijdperk inluiden.

Zoals bij iedere hype zal het weer flink tegenvallen. Net als bij inglourious basterds. Bleh.

Ik begin al knap zenuwachtig te worden, en jullie?

Hee,..Da's een goeie gelegenheid om een feest te geven!!!
724357437_6_cENU.jpeg

:gaap: :z :Z

De christelijke jaartelling is niet de enige jaartelling. Amen.

Oww,. damn,. gheheh,.. wazig,.
We hebben t niet over 9-11,. ghehehe lol
Sorry,.. 999 dus,. ja,.. hmmm,.dan gaat wel mn zoontje voor t eerst naar de creche!
Telt dat ook?

Oww,. damn,. gheheh,.. wazig,.
We hebben t niet over 9-11,. ghehehe lol
Sorry,.. 999 dus,. ja,.. hmmm,.dan gaat wel mn zoontje voor t eerst naar de creche!
Telt dat ook?

heet hij toevallig Demian????

:mega:

nee , ..da´s waar.
dan kunnen de notenhouten kruisen,wijwater en andere christelijke parifanellia is de kast blijven.
helaas, 90909 wordt weer een saaie dag, vrees ik.
waarschijnlijk een graadje of 20, woensdag ( noem een saaie dag , en het is woensdag, of zaterdag, of zondag, maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag zijn ook eventuele opties),.........
geen regen, geen storm, you name it, het ister niet.
booooooooooooooooooooooooring.......

:mega:

2012 is het laatste jaar van de maya kalender.
natuurlijk is dat niet het einde, dan begint het volgende era, dus ook de volgende kalender.

wat een bullshit zeg :P de aarde vergaat pas echt als de zon op gaat en de aarde verzwelgt als rode reus......over 4 miljard jaar.

Alle data zijn daarom ook onzin en verzinsels die ons in bedwang houden :D

Hoe zouden wij (de mens) er over 4 miljard jaar eruit zien?

...redelijk aangebrand waarschijnlijk...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back