carnaaaaaaargh!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Klinkt toch best lekker op zich. Heeeeyooooo!!! :D

K*tcarnaval... Wordt alles weer venielt door dronken sukkels en jongetjes van 16 welke al na 3 glaasjes denken dat ze het recht hebben abri's in te slaan met een knuppel :( :duivels:

Okay, zal eerlijk wezen: Leuke periode voor ieder die in de horeca zit hahah. "Yeah, right on, drink your money away ah Yeah... :D

Ik moet ook niks van carnaval

Vorige keer hebben 2 dronken kerels een collega in elkaar geslagen, en voor dood achtergelaten, no shit...

Sommigen menen, dat tijdens carnaval de elementaire regels van beleefdheid en mensleijkheid niet meer van toepassing zijn.

En die schlagers ?

Ik denk dat in de hel 24/24 shlagers worden gedraaid, als ultieme foltering

karnaval degradeert de mens tot een lager wezen...

maar dat is mijn 2 cents worth opinion.

Every man has to choose his own way, even if its the wrong way...

Take care

EF

Ik moest vanmorgen (omdat ik zo'n beetje de enige was die WEL gewoon ging werken vandaag)
150 meter lopen van de deur van mijn appartement tot aan de parkeergarage waarin mijn auto
staat geparkeerd (ik woon in het centrum van Venlo). Wat ik onderweg tegenkwam:

1 vernielde fiets
2 vernielde prullenbakken
1 omgegooid dixie heren toilet
1 vernielde houten zitbank
1 stoel op het dak van een huis
1 scheef getrokken verkeersbord

...tsja...gezellig zeg dat carnaval....

equate

Origineel geplaatst door thegreatmuffin
K*tcarnaval... Wordt alles weer venielt door dronken sukkels en jongetjes van 16 welke al na 3 glaasjes denken dat ze het recht hebben abri's in te slaan met een knuppel :( :duivels:

Okay, zal eerlijk wezen: Leuke periode voor ieder die in de horeca zit hahah. "Yeah, right on, drink your money away ah Yeah... :D
aha! je bent er dus zo'n eentje muff, aan de ene kant verafschuw je het maar tegelijkertijd heb je er baat bij zeg maar!
wat hebben een zakenmannetjes het toch altijd moeilijk met hun principes... ach en wee... :D

maar erm...
1. wat is een abri?
2. de kreet 'AH YEAH' is nutuulk nie van jezelf he... ghehe 8)

het zijn altijd enge mensen die zichzelf niet meer in de hand willen of kunnen houden als ze wat stimulerende middelen naar binnen hebben gewerkt..... en al helemaal als je zo iemand flippend tegenover je hebt en je weet dat de beste kerel binnen een paar jaar in een ziekenhuis mensen gaat repareren..

Origineel geplaatst door thegreatmuffin

Ik ken een aantal mensen die een horeca bedrijf hebben (cafe). Op zich is het natuurlijk leuk om je toko
een aantal dagen goed vol te hebben, maar veel horeca ondernemers met een normaal cafe (lees: geen
skihut) zijn, als ik dat zo hoor, ook blij als carnaval voorbij is. Er komt natuurlijk wel wat extra geld in het
laatje, maar je bent ook heel veel geld kwijt aan extra personeel, poetsploegen, vernielingen e.d.

equate

Origineel geplaatst door 6 trak
aha! je bent er dus zo'n eentje muff, aan de ene kant verafschuw je het maar tegelijkertijd heb je er baat bij zeg maar!
wat hebben een zakenmannetjes het toch altijd moeilijk met hun principes... ach en wee... :D

maar erm...
1. wat is een abri?
2. de kreet 'AH YEAH' is nutuulk nie van jezelf he... ghehe 8)

1. Dat weet je nu dus al.
2. Neuh, ik spreek sommigen teveel als ze niet aan het Rood Alarmen zijn :D

Origineel geplaatst door equate
..ik zo'n beetje de enige was die WEL gewoon ging werken vandaag..

En ik maar denken dat ik alleeen was.. Hoera! Heet ik TOCH geen Remy!!

..enne carnaval??: :r (en NIET van de drank!!)

Origineel geplaatst door equate
Ik moest vanmorgen (omdat ik zo'n beetje de enige was die WEL gewoon ging werken vandaag)
150 meter lopen van de deur van mijn appartement tot aan de parkeergarage waarin mijn auto
staat geparkeerd (ik woon in het centrum van Venlo). Wat ik onderweg tegenkwam:

1 vernielde fiets
2 vernielde prullenbakken
1 omgegooid dixie heren toilet
1 vernielde houten zitbank
1 stoel op het dak van een huis
1 scheef getrokken verkeersbord

...tsja...gezellig zeg dat carnaval....

equate

Ben ik even blij dat ik van Venlo naar Hoofddorp ben verhuisd. Daar heb ik geen last van al die onzin ;)

O JA,..

O JA,..

irritante track trouwens!!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back