tietsto dit kun je toch niet maken man

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
ik heb ooit eens gehoord....weet niet meer wie het zei...dat een housetrack nooit een echte track is op zichzelf...maar dat pas wordt in de context van een dj set.

dat is met veel "mixables" wel het geval ja... maar er zijn ook genoeg nummers die wel opzich staan... denk aan basement jaxx, daft punk... enz enz (te veel om op te noemen :) )

ik denk dat alle mensen die dit soort tracks van tiesto "kut" vinden toch eens zelf zo'n productie in elkaar moeten proberen te zetten en ik denk dat het 99% van die mensen gewoon niet lukt... dus dan kan je het misschien niet leuk vinden, maar slecht is het echt niet..

dat is met veel "mixables" wel het geval ja... maar er zijn ook genoeg nummers die wel opzich staan... denk aan basement jaxx, daft punk... enz enz (te veel om op te noemen :) )

Tja Daft punk, ik neem dat ietsjes serieuzer als deadmau5, maar ik vraag me iets af. Horen jullie echt niet dat AL DIE NUMMERS uit een en hetzelfde riddeltje bestaat??? Call on mee van Eric Prydz is het perfecte voorbeeld, en High on emotion en so much love to give van Bangalter (1 vd 2 van daftpunk) zijn ook van die nr's

ja, maar als je op die fiets doorgaat dan zijn al die italiaanse zangers en onze marco ook 1 pot nat... arpegios op een piano met een soort opera zang erover... als je in dat wereldje 10 jaar meedraait poep je het ook..

het gaat erom dat je niet zomaar uit het niets dit soort producties kunt maken.. of je het nou goed vind of niet... dus is het niet "slecht"

Tja Daft punk, ik neem dat ietsjes serieuzer als deadmau5, maar ik vraag me iets af. Horen jullie echt niet dat AL DIE NUMMERS uit een en hetzelfde riddeltje bestaat??? Call on mee van Eric Prydz is het perfecte voorbeeld, en High on emotion en so much love to give van Bangalter (1 vd 2 van daftpunk) zijn ook van die nr's

Tja al die nummer zijn ook uit dezelfde kliek...vind het niet vreemd dat er dan overeenkomsten zijn.

Kwestie van smaak he
Dooddoener... Op de kunstacademie zeiden we altijd: smaak is het enige wat de moeite waard is om over te twisten. Pro of Contra Tiësto, dat is interessant, vooral als je kunt verwoorden waarom. En niet de lengte van een geslachtsorgaan of de vulling van een portemonee, laat staan de lengte van een protemonee en de vulling van een geslachtsorgaan...

Wout

ik vind dat als mensen 10 jaar "scholing" nodig hebben om iets te doen je het hoe dan ook niet als "slecht" kunt betitelen.. of je het nou goed vind of niet..

Er zijn politici die langer studeren!
En wat ze doen is ook ronduit slecht!!!
Laat er snel een slimme sociale econoom komen om de boel recht te zetten en laat m dan gelijk wilders, balkenende, pechtold en bos naar afghanistan sturen om mijnen te vegen!

ik denk dat beste stuurlui hier ook heel goed opgaat...

Neuh,.. nooit ambitie gehad om in de politiek te gaan,.. net zo min als dj worden 1 van mijn idealen was!
Maar in dat opzicht is tiesto meer een vakman als de huidige schurken die ons landje willen dicteren!
Hij gedraagt zich tenminste naar wat ie pretendeert te zijn!
En daar heb ik een stuk minder last van als van voornoemde lastpakken en hun aanhang!

ik mag hopen dat je zelf ook best weet dat als jij ineens wel de "ambitie" krijgt om de politiek in te gaan dat je niet even een pak aan kan gaan trekken en roepen dat wiet legaal moet zijn en dat mensen dan ook nog naar je luisteren of je ergens een voet tussen de deur kunt krijgen of mee kan komen in de vergaderingen met al die mensen die echt WEL ontwikkeld zijn...

Dooddoener... Op de kunstacademie zeiden we altijd: smaak is het enige wat de moeite waard is om over te twisten. Pro of Contra Tiësto, dat is interessant, vooral als je kunt verwoorden waarom. En niet de lengte van een geslachtsorgaan of de vulling van een portemonee, laat staan de lengte van een protemonee en de vulling van een geslachtsorgaan...

Wout

Wellicht een dooddoener, maar ik maak zelf nog steeds wel uit wat ik luister en wat ik leuk vind en wat ik van bepaalde "artiesten" vind. Ik vind deadmou5 gewoon skraal omdat het continue hetzelfde is en er iedere keer maar meer van dit soort acts bijkomen, allemaal een pot nat het lijkt wel een soort mode. En ik vind het ook erg typisch dat jullie dat niet horen en zien, of het gewoonweg niet willen horen en zien.

Ik vind deadmou5 gewoon skraal omdat het continue hetzelfde is en er iedere keer maar meer van dit soort acts bijkomen, allemaal een pot nat het lijkt wel een soort mode.

Dat heb je wel is vaker bij mensen die iets nieuws op de markt brengen. Iedereen maakt het dan na gedurende een jaar of twee.

Had je met de lambada ook vroeger :mexico:

Dat heb je wel is vaker bij mensen die iets nieuws op de markt brengen. Iedereen maakt het dan na gedurende een jaar of twee.

Had je met de lambada ook vroeger :mexico:

Daar erger ik me inderdaad ook nog eens aan ja, al die covers de hele tijd. Gemakzucht

En deadmau5 nieuw? Ik dacht het niet

Daar erger ik me inderdaad ook nog eens aan ja, al die covers de hele tijd. Gemakzucht

En deadmau5 nieuw? Ik dacht het niet

Weet je wat ik denk major...?

Dat jij gewoon stiekem tiesto bent!
En dat je baalt als een stekker van deadmau5, omdat hij nu 80% van jouw marktaandeel aan het inpikken is!!! :doei:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back