divinio
Starting Up...
inderdaad, het is een kwestie van smaak en daar kan je over blijven ouwehoeren.
en daar hebben Nederlanders nou eenmaal een patent op

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
inderdaad, het is een kwestie van smaak en daar kan je over blijven ouwehoeren.

)dat is met veel "mixables" wel het geval ja... maar er zijn ook genoeg nummers die wel opzich staan... denk aan basement jaxx, daft punk... enz enz (te veel om op te noemen)
het gaat erom dat je niet zomaar uit het niets dit soort producties kunt maken.. of je het nou goed vind of niet... dus is het niet "slecht"
Tja Daft punk, ik neem dat ietsjes serieuzer als deadmau5, maar ik vraag me iets af. Horen jullie echt niet dat AL DIE NUMMERS uit een en hetzelfde riddeltje bestaat??? Call on mee van Eric Prydz is het perfecte voorbeeld, en High on emotion en so much love to give van Bangalter (1 vd 2 van daftpunk) zijn ook van die nr's
Ik snap het niet ?
Dooddoener... Op de kunstacademie zeiden we altijd: smaak is het enige wat de moeite waard is om over te twisten. Pro of Contra Tiësto, dat is interessant, vooral als je kunt verwoorden waarom. En niet de lengte van een geslachtsorgaan of de vulling van een portemonee, laat staan de lengte van een protemonee en de vulling van een geslachtsorgaan...Kwestie van smaak he
ik vind dat als mensen 10 jaar "scholing" nodig hebben om iets te doen je het hoe dan ook niet als "slecht" kunt betitelen.. of je het nou goed vind of niet..
ik denk dat beste stuurlui hier ook heel goed opgaat...
Dooddoener... Op de kunstacademie zeiden we altijd: smaak is het enige wat de moeite waard is om over te twisten. Pro of Contra Tiësto, dat is interessant, vooral als je kunt verwoorden waarom. En niet de lengte van een geslachtsorgaan of de vulling van een portemonee, laat staan de lengte van een protemonee en de vulling van een geslachtsorgaan...
Wout
Ik vind deadmou5 gewoon skraal omdat het continue hetzelfde is en er iedere keer maar meer van dit soort acts bijkomen, allemaal een pot nat het lijkt wel een soort mode.

Dat heb je wel is vaker bij mensen die iets nieuws op de markt brengen. Iedereen maakt het dan na gedurende een jaar of twee.
Had je met de lambada ook vroeger![]()
Daar erger ik me inderdaad ook nog eens aan ja,
Daar erger ik me inderdaad ook nog eens aan ja, al die covers de hele tijd. Gemakzucht
En deadmau5 nieuw? Ik dacht het niet