Vuurwerk

Vuurwerk

• Ja

Stemmen: 11 16,7%
  • Nee

Stemmen: 55 83,3%

• Totaal aantal stemmers
    66
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Otlen

Lid
Wie koopt er hier nog vuurwerk? Of geef je je geld liever uit aan gear?
Ik koop iig geen vuurwerk. Vroeger deed ik dat wel.

Ik koop vuurwerk, voornamelijk voor een show voor mijn familie. Vroeger kocht ik knalvuurwerk en nu meer siervuurwerk.

Vroeger veel geld aan uitgegeven maar ben er nu wel klaar mee. Vind het nog steeds leuk hoor, maar ook zonde van mijn geld. Ga liever van dat geld een weekend weg met mijn vriendin of zoiets (vroeger had ik om zo'n uitspraak moeten lachen, maar tijden veranderen).

Gear koop ik ook niet meer want het staat hier vol.

tien jaar geleden kocht ik voor 60 gulden 2 tassen vol. dan stond je 2 dagen lang rotjes te knallen.

maar daar moet ik nu niet meer aan denken.

Ik heb een groot pak sterrenregens gekregen. Heb ik een leuk plan mee.. Vuur werk vind ik niet meer kunnen .. zo slecht voor het milieu. Nieuw jaars ochtend pijn in je keel van die vieze damp.. Koop liever goede fles rum ;)

Verder dan het afsteken van sterretjes ben ik in mijn leven qua vuurwerk niet gekomen.

De eindejaarsuitkering is omgezet in studiomeubilair en een Dave Smith Tetra.
Daar had ik heel wat vuurwerk (of sterretjes voor kunnen kopen, dat is waar.

Verder dan het afsteken van sterretjes ben ik in mijn leven qua vuurwerk niet gekomen.

De eindejaarsuitkering is omgezet in studiomeubilair en een Dave Smith Tetra.
Daar had ik heel wat vuurwerk (of sterretjes voor kunnen kopen, dat is waar.

Ik heb mn sterretjes gekregen niet gekocht 8). Dan kan ik er beter iets mee doen.. Vooral dat knal vuur werk. Wat een lompe zooi is dat.. Als je 10 jaar ben oid zo en dan cool vind..

tien jaar geleden kocht ik voor 60 gulden 2 tassen vol. dan stond je 2 dagen lang rotjes te knallen.

maar daar moet ik nu niet meer aan denken.

nu kost t 120.- voor drie potten sier vuurwerk belachelijk
vanaf mn 10/12e koopikt al niet meer
wel een goede fles champagne//8~/

vorig jaar fik gehad dankzij een idioot die een vuurpijl dwars door ruit van mijn zolder (3 hoog) schoot. Ben er beetje klaar mee.
En qua gear heb ik nog wel wat wensen ja!

Nog niet zooo lang geleden kocht je voor 200 gulden zoveel vuurwerk dat je om 00.00 uur een mooie show kon geven.

Nu koop je ( omgerekend) voor 90 euro met veel zoekwerk 3 leuke sierpotten die na 30 seconden stoppen met hun werkzaamheden.

Ik ben er wel klaar mee, dit jaar voor de eerste keer geen vuurwerk meer voor mij.
Heeft verder nix met milieu o.i.d te maken,puur zonde geld .

( ik heb het bedrag wel uitgegeven aan een laptop, toch iets duurzamer)

Ik hou van tien vingers, m'n oren en over ogen durf ik niet eens te denken.
En dan moet ik het ook nog eens gaan betalen?
Okay, voor de tandarts betaal ik ook, maar daar kom ik dan weer beter vandaan...

Rare jongens, die pyrotechneuten, maar ze doen het goed op Discovery Channel :)

Wout

ik koop helemaal niks, vroeger wel maar nu scheelt het me niet zo veel meer

al blijven sommige dingen wel leuk om naar te kijken

dit bijvoorbeeld :D

ik geef mn geld liever aan wat anders uit ;)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back