Vuurwerk

Vuurwerk

• Ja

Stemmen: 11 16,7%
  • Nee

Stemmen: 55 83,3%

• Totaal aantal stemmers
    66
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Wij hebben wel altijd vuurwerk, al hebben we dit jaar ook niet zo veel vanwege het verzadigingsgevoel en het moment om 0.30 dat alles op is en je denkt 'goh, was dat het nou?'

Eigenlijk vind ik het prulvuurwerk als romeinse kaarsen enzo stiekem veel leuker dan die grote potten en fonteinen.

Ik sta een kwartiertje voor het raam, dat vind ik dan wel weer genoeg. Ik heb van m'n leven nog nooit vuurwerk gekocht, nooit zo veel aan gevonden.

Tot m'n 20e altijd flink wezen shoppen in Belgie. Zink lawinepijlen en mortieren waren toen nog goed verkrijgbaar en spectaculair. Tegenwoordig betaal je veel te veel voor minder spectaculair vuurwerk. Op 31 december, rond 0:45 denk ik nu regelmatig .... zo, weer een paarhonderd euro bespaard. Vaak een excuus om op 1 januari even bij Thomann of Musicstore te gaan shoppen.

Ik koop vuurwerk, voornamelijk voor een show voor mijn familie. Vroeger kocht ik knalvuurwerk en nu meer siervuurwerk.
+1, vind het zelf ook leuk

tot mn 15e vond ik het heel leuk, daarna werd ik wat volwassener en begon het nut er niet meer van in te zien...

vuurwerk?

Attachments

• KW.jpg
    KW.jpg
    80,7 KB · Bekeken: 92
nut=genieten

Ik koop geen vuurwerk, ik ga op 1 januari altijd op straat zoeken naar vuurwerk dat nog niet is afgegaan.
En dat steek ik dan alsnog ff aan.

Iemand moet het doen he....

da's Wel link.
kun je ze niet doorzagen en in strakgerold papier , of nee sorry , gewoon niet aankomen, het is een synthforum hier en dus wel zuinig zijn op die 10 vingers

Ik las zojuist op teletekst dat een knul van 17 met vuurwerk had liggen klooten en nu voorgoed een hand moet missen......ben benieuwd of hij een synth had.....

Maar ja, hij was waarschijnlijk nog te jong toen je die campagne had van "Je bent een rund als je met vuurwerk stunt"
Hij is nu inmiddels een rund met 1 hand.

Nee, misschien wat siervuurwerk omdat mijn vrouw dat mooi vindt, maar verder.......no thanks. En voor alles wat er op oudejaarsnacht wereldwijd de lucht in gaat kan heel Nederland een jaar autorijden, wat betreft de CO2 uitstoot betreft.

Nog maar niet te spreken over de zwaveloxide
en dat geknal en die lichtflitsen. nee inderdaad, volkomen onlogisch dat vuurwerk.
wat zou het toch zijn , dat die lieden drijft ?

Toen ik jaren geleden ontdekte dat spelen op synthesizers erg leuk is en er achter kwam dat je daarbij toch echt wel je vingers nodig hebt liet ik het vuurwerk verder maar voor wat het was en in de winkel liggen. Ik zag laatst op YT een filmpje van een domkoppie die trots op was dat zijn halve hand er af lag, ik daarentegen zou knettergek geworden zijn. :doei: ermee!

Opzich vind ik het wel leuk, ik heb nee gestemt maar had toch bijna een rol gekocht voor 6 tientjes van een maatje van mij uit belgie. Die dingen gaan wel hard en dat heeft toch wel iets rond oud&nieuw. ik heb drie jaar ergens gewoont waar je rond de jaarwisseling geen vuurwerk mag afsteken dus ik kijk eiegenlijk wel weer uit naar die herrie rond 12uur

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back