Podium forum?

Waarom is er eigenlijk geen forum voor synthesizer gebruik op het podium?
Hebben we hier alleen te maken met 'bedroom-studio's'?

Wout

Ja, met een "dit is mijn band" gedeelte of iets dergelijks. Of: welke synth gebruik jij on stage?

En vooral 'hoe' gebruik je je synth on stage.
Dus alles wat met optreden te maken heeft, dus versterking tot en met stopcontacten, hoe je een setlijstje op je synth plakt en wat je allemaal kunt doen met de vrouwelijke fans... Ehh, ik draaf door :D

Leterlijk alles wat je tegenkomt, dus ook waar je busjes kunt huren of zoiets.

En misschien wel optredens organiseren...

Wout

Waarom is er eigenlijk geen forum voor synthesizer gebruik op het podium?
Hebben we hier alleen te maken met 'bedroom-studio's'?

Wout

Kan me zo voorstellen dat die 'bedroom-studio's' via internet ook met elkaar samen kunnen spelen. Volgens mij heb ik daar ook wel eens iets over gelezen ergens op internet maar ik zou zo 1-2-3 niet meer weten waar. Als ik het met goed herinner is daar reeds software voor.

Kan me voorstellen dat je dit podium niet bedoelde, maar je bereikt er in potentie wel een groot publiek mee.

En vooral 'hoe' gebruik je je synth on stage.
Dus alles wat met optreden te maken heeft, dus versterking tot en met stopcontacten, hoe je een setlijstje op je synth plakt en wat je allemaal kunt doen met de vrouwelijke fans... Ehh, ik draaf door :D

Leterlijk alles wat je tegenkomt, dus ook waar je busjes kunt huren of zoiets.

En misschien wel optredens organiseren...

Wout

de vrouwelijke fans (dit is ook een linke trouwens ;)) kunnen nog prima hoor.

Busjes huren, ik had eerst zoiets van WTF.
Maar misschien leuk om een 'ik ga optreden en ik neem mee' (inclusief motivatie aub) topic zou inderdaad erg leuk zijn.

Ik heb zelf altijd reserve kabels bij me en ook een kabel van 10 meter en verlooppluggen van mn mixer tot aan de DJ-mixer / zaal mixer (tulp, jack, xlr)
Het enige wat ik nodig heb is een stereo kanaal en een stopcontact.
(oh en mn laatste optreden heb ik geleerd om NIET op dezelfde stekkerdoos te gaan zitten als die hele grote stroboscoop... Ik heb het scherm van mn MPC en monomachine op het ritme van de strobe weg zien vallen...)

-C-

Back