Pas een nieuwe computer gekocht en?

Z,n A-open voeding maakt pas na veel uur iets meer herie zijn wel hele goede voedingen.Voeding schoon maken helpt ook altijd :biertje:

Nou, mijn PC vanaf de eerste seconde.

Was afgelopen weekend bij Rob Papen en hij heeft dezelfde kast. Bij hem maakt ie een heel stuk minder herrie. Hij heeft wel een andere voeding.

Daarom vroeg ik mij af of de voeding nu echt zoveel (straaljagergeluid :erm: ) herrie maakt, of dat het de Zalman is die dit veroorzaakt.

Zou natuurlijk met de PC naar de winkel kunnen gaan... maar ja... eerst maar eens navragen i.p.v. alles overhoop halen.

Voeding zit boven in de kast dus open maken voeding er uit kost 10 min je hoefd geen stekkertje los te halen .Ik maak eens per 1/2 jaar de voeding schoon en werkt goed ;)

Het heeft volgens mij niet zoveel met schoonmaken van doen, aangezien het al vanaf de eerste seconde is dat ik de machine heb.

Mensen ervaring met Zalman?

Of de voeding van een A-Open kast?

Dan heb je het tocvh wel gehad met de herrieschoppers in een PC?

heb een zalman koeler en dat ding is erg stil. De voeding daarentegen niet. De fans van dat ding maken meer herrie dan mijn monitors. Nah, vooruit, dat laatste is niet helemaal waar.:D Hou het er maar op dat daar de meeste herrie vandaan komt. De rest is stil.

p3 800 dualhead
niet krachtig genoeg.. (kostte me ook een krats :D )

over een tijdje maar naar een nieuwe pc met een dual / quad processor erin :) en wat ultra ata scsi schijven... tapestreamer...

mocht ik deze niet voor muziek gaan gebruiken..gaat deze gewoon als server staan (multicast, webserver, fileserver, printserver, applicationserver)

en ik moet niet vergeten mijn 2x 14" monitoren te vervangen voor een set 2x 17" ;)

PIV 2.53GHz

met topbord van asus, 2x512MB die gelijktijdig worden aangsproken en 2x80GB met 8MB cache.
En met W2k. Vandaag heb ik net mijn SX update gehaald. Had hiervoor nog geen nut, omdat ik W98se had op de oude (PIII 733).

Ik moet hem nog testen, maar hij zal het wel aankunnen. En Halion2 (moet ik nog voor sparen) zal 'ie ook nog wel met gemak aankunnen.

Ik heb sinds begin dit jaar een zelfbouw pc-tje .. AMD Athlon 2000+ met 2x Gforce 4 er in en 2 x 19 inch scherm er aan hangen. En ik kan daar over zeggen dat ik dat iedereen kan aanraden. 2 schermen is echt fijn!
Er zit een Delta 410 audiokaart in en mijn PC'tje trekt het prima. Misschien komt er nog een Delta 410 bij.
Beter mee verlegen dan om verlegen zeg ik maar.

Back