Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Boost303
Ik ga volgende week mijn systeem upgraden, wat het gaat worden is:
Asus p4b533 VM(LAN) intel845G chipset (MicroATXbord, prettig hoor hij past dan met een TFT'tje zo in een koffertje)
Aopen H340A Huisje
Western Digital 80 GB 7200 8 mb cache udma 100 HD
1 GB DDR 333mhz
Intel P4 2.4 533 mhz
Aopen 52/24/52 CDRW
En dit komt uit het oude systeempje:
Adaptec SCSIkaart
20 GB 7200 HD (Ik geloof een IBM)
EmagicMT4
RME Hammerfall 9636
Matrox G450 (en 2 17 inch monitors)
Ik hoop dat het een beetje een stil systeempje wordt
Heeft iemand nog tips, cq commentaar op deze setup? (nu kan ik nog wisselen op het moederbord na want dat moest speciaal besteld worden)
Origineel geplaatst door Flying Panther
Dan natuurlijk de geluidskaart. Tijdens het uitzoeken was het voor mij alleen om er games goed mee weer te kunnen geven, dat de samplerate goed was en dat er optische in/outs op zaten. VST toepassingen was ik toendertijd niet zo mee bezig en MIDI had ik al een aparte interface (midisport 2x2) voor. Met vst-toepassingen haal ik meestal een latency tussen de 7ms en 6ms. Als ik lager ga, dan begint t wat te kraken, maar veel lager hoef ik ook eigenlijk niet. Wel een pluspunt is dat de geluidskaart voor spellen een zeer geschikte kaart is en daarnaast ook nog eens asiodrivers, een acceptabele latency en een hele zooi mooie aansluitingen heeft. Eigenlijk dus niets dan lof.![]()
En nou krijg ik ook nog een keer een refund van m'n pa's werk
Origineel geplaatst door fuse
Laat maar eens horen wat voor een computer je pas hebt gekocht om muziek mee te maken.
Hoe bevalt het en heb je ergens toch spijt van? Niet te verlegen, gewoon met debloot.
[....]
Who's next?

Origineel geplaatst door BasicSystem
Voor iedereen die zich ergert aan het lawaai dat een pc maakt : in de FM staat deze maand een artikel over hoe je het kreng het beste het zwijgen kan opleggen.
En dat met een silence/anti-storings pakket.