![]()
Haha.![]()
Gheheh,.. Gaaf man!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
![]()
Haha.![]()
Beetje kortzichtig hier de mensen die pro gratis zijn. Er wordt werk geleverd en daar moet voor betaald worden.

Oh,maar een paar grafiekjes geplaatst op een vage website zijn wel betrouwbaar ?![]()
Beetje kortzichtig hier de mensen die pro gratis zijn. Er wordt werk geleverd en daar moet voor betaald worden.

Hmmm... ik wordt er iig niet echt blij van wanneer ik net 2000 euro heb neergelegd voor een vinyl persing, plus het geld dat ik aan de artiesten heb betaald om vervolgens 2 dagen na release mijn release op die @#$!@ russiche mp3 sites te zien staan voor 80cent per download waar ik niets van terug zie en vervolgens ook mijn verkopen daardoor zie dalen.

@ Arnomusician: er wordt geen werk geleverd: er wordt een product geleverd waar men eindeloos van kan melken met als oogmerk eindeloze winst. Dat dat spaak loopt is een gemene streek van "de eerlijkheid", raar maar waar.![]()
(was het maar zo gemakkelijk!)

Oh ja, als je gratis muziek wilt:
zet je toch gewoon de radio aan..........![]()

Oh ja, als je gratis muziek wilt:
zet je toch gewoon de radio aan..........![]()
zelfs daar betaal je aan mee... wat een loze uitpraak 

Nog ff en er wordt helemaal geen goede muziek meer gemaakt omdat er geen budgetten voor zijn. Oftwel 90% bagger op het net.

Vroeger werden je plaatjes op tape gezet... ja klopt. Maar dat was niet op zo'n grote schaal als dat er nu tracks illegaal op het net gezet worden en makkelijk voor veel mensen te downloaden is. Appels/peren verhaal. En ik bied ook legale downloads aan via verschillende officiele download stores. Valt op dat mensen die pro gratis zijn eigenlijk zelf niet veel met verkoop/inkomen uit muziek te maken hebben. Leuke hobby die muziek en fijn dat er 2 mensen naar je tracks luisteren. Maar zodra je veel geld gaat verliezen ga je anders nadenken en wordt je toch behoorlijk pissed wanneer je net gereleasde track over het hele net gratis binnen te halen is doordat een of andere pro gratis dude dacht 'laat ik is ff een mp3tje op het net pleuren omdat ik 10 euro voor de vinyl betaald heb'. Normvervaging no1 en de jeugd van nu leert dat het normaal is om alles gratis van het net te trekken. Nog ff en er wordt helemaal geen goede muziek meer gemaakt omdat er geen budgetten voor zijn. Oftwel 90% bagger op het net.