Loveparade 2010 GAAT DOOR !!!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Tja Duisburg holladijee zeg....wat is de Love Parade zonder Unter Die Linde of ff lekker pissen tegen de Brandenburger Tor?

Der Love Parade!! Wiehoei \o/

gaat er nog iemand naar toe deze zomer. of is het dit jaar zelf bediening op je platenspeler

ik ga wel even. beetje mensen kijken foto maken beetje muziek luisteren, ik zal wel de enige zijn. :mega:

...beetje mensen kijken..., ik zal wel de enige zijn. :mega:

Dan zou ik een spiegel meenemen, of misschien in de spiegeling van etalages kijken..

:D

'k kon er niet bij zijn, want ik kwam vanmorgen om 05.00 pas uit een vliegtuig stuiteren, maar goed dit is dus een enorm drama > 15 doden < slechte crowd control :(

dit kon wel eens de finale nekslag voor de love parade betekenen, sponsoring was maar net rond te krijgen dit jaar en steeds minder steden (zoals Bochum vorig jaar) willen dit binnen hun grenzen halen...

errug jammuhr :(

Mensenmassa's in paniek, doen mensen veranderen in beesten.
Erg jammer dat dit is gebeurd!
Zoals altijd ben ik blij dat ik er niet bij was.

Echt bizar dit.

"DANCE OR DIE"

"DANCE OR DIE"

Ik was er wel, maar heb er niets van mee gekregen. ach ja een mens is gewoon erg fragiel daar moeten we maar mee leren leven. waarschijnlijk trap ik nu op vele staarten maar bijna iedereen leeft (die daar komt) alsof er geen morgen meer komt. Dat is dus treurig voor sommige werkelijkheid geworden. Ironisch genoeg liep iedereen daar met een stikker "Dance or DIE".. haha dat was dus....nou ja laat maar.

gecondoleerd aan alle nabestaande.

Ik was er wel, maar heb er niets van mee gekregen. ach ja een mens is gewoon erg fragiel daar moeten we maar mee leren leven. waarschijnlijk trap ik nu op vele staarten maar bijna iedereen leeft (die daar komt) alsof er geen morgen meer komt. Dat is dus treurig voor sommige werkelijkheid geworden. Ironisch genoeg liep iedereen daar met een stikker "Dance or DIE".. haha dat was dus....nou ja laat maar.

gecondoleerd aan alle nabestaande.

Was het echt zon ongeorganiseerd zooitje zoals je wel meer leest op andere sites?

dit kon wel eens de finale nekslag voor de love parade betekenen
daar zaten 'ze' vast al een tijdje naar uit te kijken :maffia:

attachment.php

malteser?

Attachments

• Dodental_Loveparad_1533618b.jpg
    Dodental_Loveparad_1533618b.jpg
    29 KB · Bekeken: 112
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back