Hoe publiceer je je muziek?

die tags vind ik wel lastig..moet je nou zoveel mogelijk doen of juist niet..
des te meer tags, des te beter nutuulk...

je kan zelfs zo extreem gaan dat je er ook nog ff britney spears, paris hilton en lady gaga tussen gooit :P
(dan word ie nog sneller gevonden)

je kan zelfs zo extreem gaan dat je er ook nog ff britney spears, paris hilton en lady gaga tussen gooit :P
(dan word ie nog sneller gevonden)

Zo werkt het helaas niet meer... Al eerder ook geprobeerd maar, nee...

Ik denk met al die sites is een kwestie van geluk dat je meer luisteraars en even wat benadering van producers (om eventueel samen te werken) krijgt.

Juist uitermate irritant dat mensen tags van andere producers gerbuiken om aandacht te trekken.
Zoek je op een specifieke naam... komt er allemaal meuk van anderen voorbij zetten waar je niet op zit te wachten.

Soundcloud (al eerder genoemd)
en Soundclick (kan je meteen ook de "hit parade" in de gaten houden of je al op nummer 1 staat :) en verder dit fantastische forum natuurlijk ;)

Ik vind zelf Last.fm een leuke tool om snel contact te krijgen met je 'fanbase', ook omdat die site muziekliefhebbers aantrekt die opzoek zijn naar onbekende dingen.

Vergeet in deze moderne tijden je eigen netwerk trouwens niet. Laat vrienden je dingen weer doorlinken etc.

Wat voor muziek maak jezelf dan wel niet als je de fans van Britney Spears en lady Gaga wilt aantrekken??? :erm:

Ieder zn ding maar toch....

Wat voor muziek maak jezelf dan wel niet als je de fans van Britney Spears en lady Gaga wilt aantrekken??? :erm:
true... maar daarom zei ik "als je het extreem wilt doen"... maar aan de andere kant; mensen kunnen nutuulk wel hun smaak bijstellen, but then again; mensen die naar gaga luisteren hebben geen smaak :D

Extreem is het inderdaad wel. :D

ook lekker vaag, video erop gezet, tags hetzelfde als de naam (paar woorden maar), vervolgens tiep je een tijd later precies die woorden in, en vindt YT de video niet. Terwijl ik daarna inlog en hem wel zie staan bij mijn video's. Alle settings staan goed en video staat ook op openbaar.

Vimeo is beter volgens mij, alleen niet zo groot als YT.

ook lekker vaag, video erop gezet, tags hetzelfde als de naam (paar woorden maar), vervolgens tiep je een tijd later precies die woorden in, en vindt YT de video niet. Terwijl ik daarna inlog en hem wel zie staan bij mijn video's. Alle settings staan goed en video staat ook op openbaar.
misschien krijgen director accounts voorrang? of wellicht is er inmiddels een systeem in werking die bepaalde corperate commerciele fascisten meer zoekrecht verschaft...

of daily motion

Juist uitermate irritant dat mensen tags van andere producers gerbuiken om aandacht te trekken.
Zoek je op een specifieke naam... komt er allemaal meuk van anderen voorbij zetten waar je niet op zit te wachten.
Inderdaad, daar krijg je alleen maar minder luisteraars door waarschijnlijk, en best wel terecht eigenlijk.

Dit probleem heb ik al sinds mijn eerste upload bij youtube. alleen als je je eigen loginnaam zoekt, dan vind je je eigen video's.

behalve eigen website..
youtube. heb myspace maar doe ik niks mee, ga m miscchien killen. moet nog facebook beginnen ga ik wel doen. heb soundcloud en blogspot maar moet ik nog mee beginnen, opzetten. twitter, niks voor mij persoonlijk, maar ik link daar mn youtubes door, dat ga ik ook doen met mn facebook en blogspot.

wbt social media is youtube mn favoriet.

Vreemd, dat heb ik helemaal niet. Als ik de artist name en title van mijn songs invoer staat ie rustig bovenaan. Terwijl ie maar 115 keer bekeken is :D

Ik had wel een myspace account, maar nooit wat meegedaan omdat het toch gewoon gezeik is om zo'n player erin te krijgen en zo'n pagina te customizen. We maken muziek en soundcloud is daar gewoon echt ideaal voor.
Ik heb sinds vorige week oid een soundcloud account en ik vind de groepen echt tof, nieuwe tracks je daar posten en je bouwt al snel een netwerk op.

Ik heb om een of andere reden ZO'N ontzettende SCHIJThekel aan facebook... Geen idee waarom..misschien dat hele hype-gedoe er omheen...

,,..mischien toch maar es een accountje aanmaken..

Ik heb de knoop doorgehakt en mijn myspace opgezegd. zelfde geldt voor youtube.

Lukt hier niet. Mail adres wat erbij hoort is foetsie. Om dat dan geregeld te krijgen is 'n enorm kut karwij.

Eens in de zoveel tijd krijg ik ook de schijt aan Feesboek... al gebruik ik het niet om ook maar iets met muziek te doen, maar eerder om te ouwehoeren met m'n vrienden. En dan niet de 176 mensen die ik ken via Doornroosje, mar vooral de 6 vrienden waarvan ik het wel leuk vind te weten wat ze aan het doen zijn.

Ik ben verder ook niet te vinden via m'n naam. Google translate heeft mij een van m'n pseudo kwasie rare bijnamen Hebreeuws gemaakt. Mensen vinden me alleen via m'n vriendin. Want daar heb ik dan wel 'n relatie mee op Freesbek.

Back