De vorige poetsvrouw ziet me bezig metmuziek maken. er is enkel een loop waar ik mee gestart ben. ze zegt" ik zet de radio uit, speel maar, ik hoor dat graag."
ik vertel dat het een loop is. het is geen nummer. zegt ze " ik hoor dat graag, zet maar op, ik hoor graag tiesto, speel maar zoiets. i"
Mijn vrouw:
Heb je nu alweer bakjes gekocht?
Nadat ik geluiden uit de minibrute ontdek en haar vertel dat muziek maken erg moeilijk is, zegt ze "ik durfde het niet zeggen, maar het is niks voor je, je hebt er geen aanleg voor"
Haar referentie: ze hoort loops die ik voorzie van een extra laagje en denkt dat het een nummer is.
Als de metronoom start, doet ze de deur dicht en roept nog "neehe, niet weer dat liedje" waarna ze de metronoom nadoet. Ze denkt dat het een liedje is...
Mijn probleem is dat mijn vrienden en familie bijna allen radio luisteren en nooit naar oude house, acid, of newave dus ze zien niet in wat ik net wel wil bereiken voor klank. Langdradig en eentonig is soms net wel de bedoeling...
Heb besloten muziek temaken voor mezelf. En niet meer voor "mensen online" die play duwen op mijn Soundcloud.
Btw: mijn vrouw r grootvader maakte " zak eens lekker door". Hij heeft het geschreven. Als dat de referentie is van mijn vrouw, komt er vast nog meer van me in deze topic