mogelijk VERTREK van mij..

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
wat een draad weer. Ik ga ook zo weg, kom later weer terug denk ik... weet niet hangt ervanaf. Damn tis allemaal toch lastig... mogelijk ga ik mn vriendin binnenkort wel verlaten of van baan wisselen of rij mezelfd dood, of mn huis verkopen, mogelijk wordt ik ook miltimuljoener omdat ik mogelijk nog een oom in verwegistan heb die mogelijk binnen kort overlijd en dan mij een fortuin doneert...

nou succes met je mogelijke vertrek en je mogelijke muziek carrierer :D

@Acidfever: dag mod.. misschien kun je me PB'en of mailen.. ik vind dat persoonlijk prettiger want er wordt al zoveel gebashed hier..

@PietjePieter: Bedankt! Jij ook succes en wat een ellende allemaal :(

.. en de filiaalhouder van de supermarkt moet maar even contact opnemen betreffende de pot pindakaas..

ok.. ik weet het nu 100% zeker ik zal hier weg gaan. Ik ga de mod nog even PB' en om te vragen hoe ik mijn PB's via mail kan binnenhalen. Een aantal van die contacten wil ik houden, voorzover ik ze nog niet in mijn gmail heb staan.

Het beste allemaal. Create TUNES not HATE
__
..Embrace life and fulfill ur dreams..

sorry hoor, even een lach en een traan :

jammer dat je je zo op de kast laat jagen, maar verder respect voor welke beslissing je ook meent te moeten nemen

Tis een internetforum waar je veel informatie kan vinden, leuke contacten kan opdoen en op zn tijd leuke gear voorbij ziet komen....

Maarre....
het hele internetgebeuren is ook weer afstandelijk, onpersoonlijk en zal in een land als Nederland waarin iedereen een eigen/uitgesproken mening heeft nooit tot een homogene groep leiden...

Kooplust gevoed uit overenthousiasme wordt hier blijkbaar niet gewaardeerd....
dit valt me al langer op....

Na de mc202 soap heeft men een beeld van je gekregen en dit zal waarschijnlijk nooit veranderen.

En al die draden van ik vertrek van het forum dragen niet bij aan de essentie van het forum. Vertrekken is een besluit wat je zelf moet nemen en dat hoeft imo niet via een "afscheidsdraad". Een afscheidsdraad leidt alleen maar naar persoonlijke opmerkingen die wederom niet bijdragen aan de essentie van het forum.

Just my 2 cents :peukie:

Laatst gewijzigd:
Heb ik het nou mis, maar je kan hier helemaal niet weg!
Waar is de mogelijkheid om je inschrijving ongedaan te maken?
Stoppen met contributie betalen heeft ook geen zin :D

Wout

"You can check out every time you want, but you can never leave..."

Wout

Natuurlijk, een bom op de server, maar dat is toch niet vrijwillig weggaan?
Volgens mij is het onmogelijk dat je jezelf uit het ledenbestand haalt.

Wout

Tja als je gewoon nooit meer inloged, ben je dan niet een soort van euuhhh weg?

Maar ik zie toch wel is zeer gering iets van INACTIEVE ACOUNT onder de gebruikers naam staan?

Voel nu wel opeens een leegte hoor ;)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back