Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
met het hier direct bovenstaande bericht in 8 nemend, lijkt me dat A/ moeilijk en B/ niet echt een positief kenmerk voor een synthhandelaar (maw je hebt dus totaal geen geweten)Laten we niet roomser zijn dan de paus gents, come on........
Kijk even in de poly 61 draad https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=143311, er is duidelijkheid nu.

Aha,.. nou snap ik t ,.. t is een vete tussen handelaars onder elkaar! Ghehehe,. Vandaar!!! Nou veel plezier met elkaar!
in die zin vind ik het ook laatdunkend om over zielige kost te spreken - terwijl je zelf 2 post erboven ook een aanmerking maakt op dubbele accounts. dat is gewoon niet kosher.
.

Hmm,.. Dat zielige kost,.. Da was ik niet joh,.. beter richten!
En wat betreft de dubbele account,.. dat zijn de regels,. hoort niet! Mee eens,.
Wat ik als objectieve buitenstaander zie als ik die draad bekijk,.. ik voel de liefde niet zeg maar,..
Tussen jou en Maks,. gheheh,. Vandaar vete,.. is gewoon jolige beeldspraak! Dat gehehehe er naast is msn's voor hahaha,..
Mgoed,..
T zal wel gevoelig liggen allemaal,..
![]()

iedereen reageert makkelijk op onderwerpen die gevoelig liggen voor m![]()

Zo dan, self fulfilling prophecy!Dus tja, degene die 450 vraagt voor een TR-606 heeft of een engelengeduld als ie er dat voor wil vangen, of hoopt op die ene koper die het er snel voor over heeft, of houdt er al rekening mee dat men doodleuk 200-250 gaat bieden, om er zo uiteindelijk 275-350 aan over te houden.

Hij vraagt een verzamelaars-prijs. En voor verzamelaars is [zo compleet mogelijk] een belangrijk punt. Dus tja, dan is zelfs de originele kartonnen doos nog een meerprijs waard.Het originele tasje is lelijk (maar das een mening) en het is nu niet dat je een handleiding nodig hebt voor een 606 toch? Snap de meerwaarde er persoonlijk echt niet van. Desondanks is 450 toch wel erg veel voor zo'n simpleass drummert... die toch wel best leuk is
khem selluf oowk