Synth handelaren

niet over kindermisbruik?
en groepsverkrachtingen dan?

Laten we niet roomser zijn dan de paus gents, come on........
met het hier direct bovenstaande bericht in 8 nemend, lijkt me dat A/ moeilijk en B/ niet echt een positief kenmerk voor een synthhandelaar (maw je hebt dus totaal geen geweten)

Laatst gewijzigd:
Aha,.. nou snap ik t ,.. t is een vete tussen handelaars onder elkaar! Ghehehe,. Vandaar!!! Nou veel plezier met elkaar!

zielige kost indeed

edit; shit typ ik in het verkeerde tabblad... nou ja, ik heb op het bovenstaande eigenlijk niets te zeggen. Handelen kan, dubbele accounts natuurlijk NIET.

Aha,.. nou snap ik t ,.. t is een vete tussen handelaars onder elkaar! Ghehehe,. Vandaar!!! Nou veel plezier met elkaar!

op je vorige post wil ik je gelijk geven - ik was ultra voorzichtig, hoewel ik het voor mezelf al wist.
maar dit is flauwekul, heeft niks met een vete te maken m ik heb verder ook persoonlijk enkele goede ervaringen met maks, vind het een beetje flauw ook dat je het nu zo simplificeert, klopt gewoon niet, ik vind die dubbele accounts niet kloppen, zeker niet (wat maks ook zegt) als je met eentje koopt en de ander verkoopt, dat is gewoon niet tof en daar heeft jos pos (dat was toch de topicstarter? ) naar mijn idee gelijk.
flauw dus om het op een vete tussen handelaren te gooien, daarmee ga je voorbij aan de inhoudelijke argumenten en doe je mensen te kort. dubbele accounts op een forum is gewoon niet tof tegenover je medeforumleden, want hoe je het ook wendt of keert, met minimaal 1 van de 2 accounts draai je je mede forumleden een rad voor ogen....

in die zin vind ik het ook laatdunkend om over zielige kost te spreken - terwijl je zelf 2 post erboven ook een aanmerking maakt op dubbele accounts. dat is gewoon niet kosher.
heeft niks met onderlinge haat en nijd, of vetes te maken, gewoon het inhoudelijke argument dubbele identiteit op een forum van synth liefhebbers - moet je gewoon niet doen, is niet leuk.

geen zielige kost, dat vind ik een verkeerde typering van een redelijk onderbouwd bezwaar tegen dubbele accounts.

Laatst gewijzigd:
in die zin vind ik het ook laatdunkend om over zielige kost te spreken - terwijl je zelf 2 post erboven ook een aanmerking maakt op dubbele accounts. dat is gewoon niet kosher.
.

Hmm,.. Dat zielige kost,.. Da was ik niet joh,.. beter richten!

En wat betreft de dubbele account,.. dat zijn de regels,. hoort niet! Mee eens,.
Wat ik als objectieve buitenstaander zie als ik die draad bekijk,.. ik voel de liefde niet zeg maar,..
Tussen jou en Maks,. gheheh,. Vandaar vete,.. is gewoon jolige beeldspraak! Dat gehehehe er naast is msn's voor hahaha,..
Mgoed,..
T zal wel gevoelig liggen allemaal,..
:mega:

Hmm,.. Dat zielige kost,.. Da was ik niet joh,.. beter richten!

En wat betreft de dubbele account,.. dat zijn de regels,. hoort niet! Mee eens,.
Wat ik als objectieve buitenstaander zie als ik die draad bekijk,.. ik voel de liefde niet zeg maar,..
Tussen jou en Maks,. gheheh,. Vandaar vete,.. is gewoon jolige beeldspraak! Dat gehehehe er naast is msn's voor hahaha,..
Mgoed,..
T zal wel gevoelig liggen allemaal,..
:mega:

ach, beter richten.... het gaat me niet om de personen, maar om de uitspraken.
en wat Maks betreft geldt dat ook, ik heb een paar keer prima contact gehad met m en er was nooit iets naars, heb niks tegen m als persoon, maar zo'n dubbele account aktie is o.a. gewoon dom.

verder niks, ligt inderdaad niet zo gevoelig, maar ik reageer gewoon makkelijk. misschien moet ik weer s even :walker:

iedereen reageert makkelijk op onderwerpen die gevoelig liggen voor m :D

Dus tja, degene die 450 vraagt voor een TR-606 heeft of een engelengeduld als ie er dat voor wil vangen, of hoopt op die ene koper die het er snel voor over heeft, of houdt er al rekening mee dat men doodleuk 200-250 gaat bieden, om er zo uiteindelijk 275-350 aan over te houden.
Zo dan, self fulfilling prophecy!

http://link.marktplaats.nl/460953935

Geen doos, tas, handleiding of voeding erbij en doodleuk 450 vragen voor een TR-606...
Mooie (m)aksie. :eureka: :r

Het originele tasje is lelijk (maar das een mening) en het is nu niet dat je een handleiding nodig hebt voor een 606 toch? Snap de meerwaarde er persoonlijk echt niet van. Desondanks is 450 toch wel erg veel voor zo'n simpleass drummert... die toch wel best leuk is

khem selluf oowk

Het originele tasje is lelijk (maar das een mening) en het is nu niet dat je een handleiding nodig hebt voor een 606 toch? Snap de meerwaarde er persoonlijk echt niet van. Desondanks is 450 toch wel erg veel voor zo'n simpleass drummert... die toch wel best leuk is

khem selluf oowk
Hij vraagt een verzamelaars-prijs. En voor verzamelaars is [zo compleet mogelijk] een belangrijk punt. Dus tja, dan is zelfs de originele kartonnen doos nog een meerprijs waard.

Ik heb dat zelf met (vintage) Japanse Boss gitaar-pedalen. Die koop ik niet zonder doosje of boekje.

Toch blijf ik het vreemd vinden, ik heb liever een nieuwe adapter erbij als een oude. Zo'n grip van een sh101 snap ik dan nog wel of ongemod of in nieuwstaat, maar wat moet je in hemelsnaam met een stukje karton?

Je weet toch dat boss pedaaltjes het beste klinken als ze nog in de doos zitten :D

Maare dozen gooi ik altijd gewoon weg... kost allemaal ruimte. Zoiezo zal ik nooit meer betalen voor iets met orginele doos. Dingen verzamelen snap ik wel, maar de doos nee daar houd het toch echt op...

Ach,.. een maatje van me heeft zijn ms20 compleet met doos boekjes korg patchkabeltjes blanco patchsheets etc,.
Net of ie m net heeft gekocht,.. best hip.
Als ie m verkoopt aan een verzamelaar krijgt ie er zomaar 250 meer voor durf ik te wedden.

Back