Dubstep?

Dubstep?

• Eg wel dick ende vet

Stemmen: 57 40,1%
  • Flikkah op met die zooi

Stemmen: 56 39,4%
  • Kweenie...

Stemmen: 29 20,4%

• Totaal aantal stemmers
    142
Pff, nou weet ik ook weer waarom ik niet vaak meer op dit forum te vinden ben zeg. Wat een stel verzuurde azijnpissers zitten hier! Het eeuwige gezeik over genres die kut zijn, ik word er kotsmisselijk van. Alle populaire muzieksmaken uitkotsen, en zelf naar fucking nichterige italo-disco luisteren. Omdat daar toevallig de Foekietech SMX-50B synth in voorkomt die zo "sprankelt in het hoog". Sodemieter toch op zeg, get a life.. Mensen die elke keer hun gal spuwen over élke muziekstroming die ze niet aanstaat, maar zelf nog nooit een fatsoenlijke plaat hebben opgenomen. Zal toch een vorm van jaloezie zijn. Het zijn ook elke keer dezelfden... Precies hetzelfde als in de eeuwige "Trance ja/nee" discussie. Donder dan op uit dit/dat topic zeg...

Smaken verschillen, dat mag en moet ook, maar kom op zeg. Het is muziek. Je vindt het mooi, of je vindt het niet mooi. Prima. Maar stop your bitching en maak eerst zelf eens wat vets voor je complete muziekstromingen loopt af te fikken.

Zo, gal gespuwd.

Ontopic: Jup, ik luister zo af en toe graag naar een portie Datsik, Borgore, Excision en/of Downlink. Hoef het geen hele avond non-stop te horen, maar zo af en toe een paar plaatjes in de auto doen het goed! Subje vol open en knallen. Simpel, doeltreffend, vet.

Pff, nou weet ik ook weer waarom ik niet vaak meer op dit forum te vinden ben zeg. Wat een stel verzuurde azijnpissers zitten hier! Het eeuwige gezeik over genres die kut zijn, ik word er kotsmisselijk van. Alle populaire muzieksmaken uitkotsen, en zelf naar fucking nichterige italo-disco luisteren.

Heb je dan wel het hele topic doorgelezen? denk dat er toch wel wat argumenten worden gegeven en niet alleen maar 'kut per definitie'. Ook goede tips van 'andere' dubstep dan alleen wobble en gescheur dus het draadje in ieder geval WAT opgeleverd.

En sowieso vind ik dat je kritisch mag zijn op alles en zeker bij 'nieuwe' muziekgenres.

Heb je dan wel het hele topic doorgelezen? denk dat er toch wel wat argumenten worden gegeven en niet alleen maar 'kut per definitie'. Ook goede tips van 'andere' dubstep dan alleen wobble en gescheur dus het draadje in ieder geval WAT opgeleverd.

En sowieso vind ik dat je kritisch mag zijn op alles en zeker bij 'nieuwe' muziekgenres.

Ikk heb het ook niet over iedereen in deze thread/op dit forum, mijn excuses aan een ieder die dit zo opvat. Maar er zitten er hier een aantal die volledig aan mijn beschrijving voldoen en daar word ik inmiddels doodmoe van.. Kritisch zijn mag zeker! Dat ben ik zelf ook.. Maar dat vind ik heel wat anders als verschillende genres totaal de grond in stampen zonder fatsoenlijke argumenten!

Pff, nou weet ik ook weer waarom ik niet vaak meer op dit forum te vinden ben zeg. Wat een stel verzuurde azijnpissers zitten hier! Het eeuwige gezeik over genres die kut zijn, ik word er kotsmisselijk van. Alle populaire muzieksmaken uitkotsen, en zelf naar fucking nichterige italo-disco luisteren. Omdat daar toevallig de Foekietech SMX-50B synth in voorkomt die zo "sprankelt in het hoog". Sodemieter toch op zeg, get a life.. Mensen die elke keer hun gal spuwen over élke muziekstroming die ze niet aanstaat, maar zelf nog nooit een fatsoenlijke plaat hebben opgenomen. Zal toch een vorm van jaloezie zijn. Het zijn ook elke keer dezelfden... Precies hetzelfde als in de eeuwige "Trance ja/nee" discussie. Donder dan op uit dit/dat topic zeg...

Smaken verschillen, dat mag en moet ook, maar kom op zeg. Het is muziek. Je vindt het mooi, of je vindt het niet mooi. Prima. Maar stop your bitching en maak eerst zelf eens wat vets voor je complete muziekstromingen loopt af te fikken.

Zo, gal gespuwd.

Ontopic: Jup, ik luister zo af en toe graag naar een portie Datsik, Borgore, Excision en/of Downlink. Hoef het geen hele avond non-stop te horen, maar zo af en toe een paar plaatjes in de auto doen het goed! Subje vol open en knallen. Simpel, doeltreffend, vet.

hahahaha wat een post zeg, over azijnpissen gesproken, jij maakt je er nu ook schuldig aan he ?

Azijn pissen over de mensen die azijn pissen, de cirkel is weer rond 8D

is Jumpstep niet (vooral niet dus) wat?, heppie 2 kut stiijlen in 1...

28 tegen 25, waarvan de tegenstanders zich het meest in de thread hebben geventileerd in tegenstelling tot de voorstanders (die zonder onderbouwing waarschijnlijk maar ff op de bovenste optie hebben geklikt)... duidelijk: "Flikkah op met die zooi" dus (maar daar heb je geen enquette voor nodig nutuulk)...

leuk geformuleerd...
we hebben dus op dit forum te maken met 28 "tegenstanders" van dubstep.
alsof het er ook maar enigszins toe doet wat die tegenstanders denken.

Misschien moeten jullie met z'n allen gaan demonstreren op het Malieveld
:smeris:

DubstepSucks.jpg

Laatst gewijzigd:
Oke, daar moest ik toch wel om lachen, vooral om het spandoek met "TR909"

leuk geformuleerd...

DubstepSucks.jpg

Hahahaha

hahaaaaAAA!

leuk geformuleerd...

DubstepSucks.jpg

SF Hooligans!!

Goed. Dat plaatje is dan leuk. Los van een enkel aardig nummer is dubstep natuurlijk niet om aan te horen (voordat Trigg denkt dat dit een mening is: nee. Dit heb ik objectief vast kunnen stellen).

Back