Ethereal
Instant Fuck-up
Pff, nou weet ik ook weer waarom ik niet vaak meer op dit forum te vinden ben zeg. Wat een stel verzuurde azijnpissers zitten hier! Het eeuwige gezeik over genres die kut zijn, ik word er kotsmisselijk van. Alle populaire muzieksmaken uitkotsen, en zelf naar fucking nichterige italo-disco luisteren. Omdat daar toevallig de Foekietech SMX-50B synth in voorkomt die zo "sprankelt in het hoog". Sodemieter toch op zeg, get a life.. Mensen die elke keer hun gal spuwen over élke muziekstroming die ze niet aanstaat, maar zelf nog nooit een fatsoenlijke plaat hebben opgenomen. Zal toch een vorm van jaloezie zijn. Het zijn ook elke keer dezelfden... Precies hetzelfde als in de eeuwige "Trance ja/nee" discussie. Donder dan op uit dit/dat topic zeg...
Smaken verschillen, dat mag en moet ook, maar kom op zeg. Het is muziek. Je vindt het mooi, of je vindt het niet mooi. Prima. Maar stop your bitching en maak eerst zelf eens wat vets voor je complete muziekstromingen loopt af te fikken.
Zo, gal gespuwd.
Ontopic: Jup, ik luister zo af en toe graag naar een portie Datsik, Borgore, Excision en/of Downlink. Hoef het geen hele avond non-stop te horen, maar zo af en toe een paar plaatjes in de auto doen het goed! Subje vol open en knallen. Simpel, doeltreffend, vet.
Smaken verschillen, dat mag en moet ook, maar kom op zeg. Het is muziek. Je vindt het mooi, of je vindt het niet mooi. Prima. Maar stop your bitching en maak eerst zelf eens wat vets voor je complete muziekstromingen loopt af te fikken.
Zo, gal gespuwd.
Ontopic: Jup, ik luister zo af en toe graag naar een portie Datsik, Borgore, Excision en/of Downlink. Hoef het geen hele avond non-stop te horen, maar zo af en toe een paar plaatjes in de auto doen het goed! Subje vol open en knallen. Simpel, doeltreffend, vet.