Dubstep?

Dubstep?

• Eg wel dick ende vet

Stemmen: 57 40,1%
  • Flikkah op met die zooi

Stemmen: 56 39,4%
  • Kweenie...

Stemmen: 29 20,4%

• Totaal aantal stemmers
    142
Nee we gaan het over Dubstep hebben. Zijn er al mensen die dubstep maken met Nexus? of is Massive nog steeds de shizzle?

ik zet 1000 postcounts in op raphie :okdan:
zo komt de Ronimator en dan slotje... Dus beter on topic?

Terminator_Hauptseite.jpg

The Prodigy - Smack My Bitch Up (Noisia Remix)

http://soundcloud.com/noisia/the-prodigy-smack-my-bitch-up

jammer eigenlijk dat ik bij de enquête niet het tonen van namen heb opgegeven... maar bij een paar personages kunnen we het wel raden nutuulk :D

Ik weet niet meer wat ik gestemd heb, ik heb een paar goeie dubstep nummers gehoord (oa enkele van Trigg) maar meer slechte over het algemeen.
Ik ben geen fan van het genre verder, maar nieuwe echt goeie dubstep tracks zijn altijd welkom. Goeie muziek is goeie muziek.

Tis meer knippen op de vierkante mm, tis ook meer dubstuip.... Met al die verkrampte stutter breakbeat samples en da natuurlijk de verplichte Massive "Modern Talking" heeft inmiddels de supersaw en orchestral hit van de eerste plaats verstoten qua kazigheid. De producah's die Massive nog te moelijk vinden doen het met "the mouth" zeg maar Massive vowel synth voor dummies

Mij maakt niet uit waar de skills zitten, het gaat om het resultaat, wat maakt dat bij je los, wat wordt er bij je getriggerd.

Ik vind de energie en de slepende beats wel lekker, dat wo-wo-wo wa wa moet van mij niet de hele tijd nadrukkelijk wezen en effecten doen veel goeds aan de totale sound.

Ik hoor soms ook niet-dubstep tracks waar dan soms wat dubstep-ingredienten in zitten, toch weer leuk ook.

Ik hoor liever dubstep dan kraftwerk of depeche mode en meer van die melancholische jaren 70/80 herrie waar een groot deel van de Synthforum leden zo weg van is.

Dubstep is gewoon muziek, niks geforceerds aan, gewoon een genre in ontwikkeling, zoals het hoort.

Ik chargeer natuurlijk maar een beetje, zitten af en toe best geinige elementen in, ziet i.d.d. Ook steeds meer cossover tussen dubstep en progressive ( als in de afrojack laat je ballon maar leeglopen house)
Dan heb ik altijd het gevoel dat de flstudio templates op zijn en ze beide maar in een project importeren om tot wat "nieuws" te komen. Echt de huidige fietspomp progressive en het gross (let wel net alle!!!) dubstep klinkt gewoon echt allemaal exact hetzelfde. Heel veel jongens zoals dyonisus die gewoon alle vst's hebben en allemaal dezelfde midi templates gebruiken. Met dezelfde soundpacks voor sylenth en massive.

Dus dubstep, hulde voor de trendsetters, die aan de muzikale kant zitten, maar alle template/presetpushers vernaggelen het genre......overdaad schaadt....

Back