Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
en V9 op apple only moet het zeker afleggen tegen protools, Cubase/nuendo en ableton.

Er is nooit een versie hoger dan 6 voor PC op de markt geweest (v5.5).Heb jij v9 voor PC gezien dan?of hoop je dat ze bij V10 weer oppikken?

Gezien de tijd die jij op het forum doorbrengt, lijkt me dat jou marktaandeel in mastering ook niet groot kan zijn, niet ?Dat bedoel ik, dus missen ze al 99% marktaandeel![]()

Gezien de tijd die jij op het forum doorbrengt, lijkt me dat jou marktaandeel in mastering ook niet groot kan zijn, niet ?![]()

Soms is het nodig een spiegel te plaatsen....2. Ad hominem is nergerns voor nodig toch? Getuigd alleen maar van onmacht en frustratie.

Idd ... zoals zoeken naar de juiste drivers en software voor zeer goede instrumenten die nu nog maar amper gemaakt worden.Logic is een prima product hoor, niks mis mee, vele tevreden gebruikers, geef alleen maar aan dat de wereld veranderd en er veel meer te doen is.

en als je als bedrijf serieus met een product bezig bent is een release cycle van zoveel jaar niet normaal
Aan de andere kant is het ook wel eens fijn als een bedrijf niet elk jaar de verplichting voelt om met een update te komen om de cashflow op gang te houden. Ik zie toch ook veel updates puur omdat klanten vinden dat ze moeten updaten, niet omdat er nou echt nieuwe features zijn.