G
Guest
Guest
Jeuh gezelliger..........
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
d
Ik beweer helemaal niets in jouw richting Leo, die suggestie doe je zelf. Jouw naam heb ik niet genoemd, of mis ik soms iets?
Verder is het je eigen beperkende visie en belevingswereld als jij dit niet zo ziet, want volgens mij heeft de Stichting Synthforum dit pakket aan regels en richtlijnen ooit op deze gronden opgesteld. Dat dit een eigen leven is gaan leiden is in de loop der tijd zo gegroeid, dat kan volgens mij niemand ontkennen.
Wij als mods en de rest van de SF-leden (en ik hoop ook jij) zijn op een punt aanbeland dat we constructief proberen mee te denken om het voor iedereen leuker, makkelijker en gezelliger te maken![]()
en weer gewoon mee te doen.
je hoeft er niet meer naar om te kijken.. Alleen wat updaten met nieuwe spulletjes af en toe. Topolossing. Ik kan me voorstellen dat je jou dan niet meer hoort heheBovendien krijg ik van ronegen per pb te horen dat het helemaal niet om de commercie ging.
lijkt me dat pb's erbij halen de zaak niet verfrist.
doe ik ook niet, de ogen sluiten bedoel ik. ben net op...
hoop dat een en ander goed geregeld gaat worden, los van personen en voor langere tijd.
kom ga weer eens proberen die neuron te doorgronden...
heb jij zo'n synth met al die joystickjes gekocht?
Als je op Te koop/ruil aangeboden klikt klik je op deze link: https://www.synthforum.nl/forums/forumdisplay.php?f=21

Passende oplossingen bedenk je met simpele en daadwerkelijk uitvoerbare oplossingenWe hebben er 'n beetje moeite mee, om het een van het ander te onderscheiden. We zijn bezig 'n passende oplossing te bedenken waar iedereen content mee is.