Moderators: waar zijn jullie nou mee bezig?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Hmm.. Matt vragen..

Als ik nu klik op zowel nieuwe berichten als berichten van vandaag krijg ik geen te koop threads meer te zien. Wat een verademing!! Maar ik kan me voorstellen dat anderen deze threads juist weer wel graag willen zien in hun nieuwe berichten lijst.
Dus het beste zou natuurlijk zijn als elk lid voor zichzelf kan kiezen wat ie precies wel en niet wil zien in de nieuwe berichten lijst door bepaalde fora af te vinken in zijn/haar voorkeuren.

Dan kan bijvoorbeeld forumlid RSB ook synth software afvinken ofzo..:eureka:

Het gezeur wordt alleen maar minder!! customize your forum, iedereen blij. :okdan:

Laatst gewijzigd:
Als ik nu klik op zowel nieuwe berichten als berichten van vandaag krijg ik geen te koop threads meer te zien. Wat een verademing!! Maar ik kan me voorstellen dat anderen deze threads juist weer wel graag willen zien in hun nieuwe berichten lijst.
Dus het beste zou natuurlijk zijn als elk lid voor zichzelf kan kiezen wat ie precies wel en niet wil zien in de nieuwe berichten lijst door bepaalde fora af te vinken in zijn/haar voorkeuren.

Dan kan bijvoorbeeld forumlid RSB ook synth software afvinken ofzo..:eureka:

Het gezeur wordt alleen maar minder!! customize your forum, iedereen blij. :okdan:

:okdan:

Als het je niet bevalt zet je het uit..........of nog gekker: als het je niet bevalt lees je het niet eet je een nuts en houd je je mond......
Soms kan het zo simpel zijn, mmmm nuts.............mjam mjam

Extra link bovenaan?

Nieuwe berichten, Berichten van vandaag, Berichten van marktplaats ?

Lijkt me wat overbodig. De knoppen Nieuwe berichten en Berichten van vandaag zijn er omdat je dan niet bij alle verschillende forumonderdelen langs hoeft te gaan om te kijken wat er allemaal is gepost.
Wil je weten wat er op de marktplaats gebeurt dan ga je simpelweg even naar dat forumonderdeel, daar hoeft geen aparte knop voor te komen.

Doe mij maar weer gewoon nieuwe berichten alle berichten. Ik blijf klikken zo, ben ik dan de enige die het niet erg vind te zien wat er wordt aangeboden? Liever dat dan elke keer bakken maak je eigen kutnummer of beste hardstyle kick, als ik even gewoon heel eerlijk mag zijn...

Bericht door een moderator:
Voordat we verdergaan en sommigen zich eventueel benadeeld gaan voelen , willen we als modteam natuurlijk nu ook weten wie hier allemaal als professioneel handelaar ons forum bezoekt,en als zodanig dingen aanbieden
Graag hierover een bericht via p.b en eventueel meer info /kvk nummer/verkoop site over deze.
mvg Hilltree

Ik ben professioneel muzikant en labelbaas, met kvk/btw-nummer. Moet ik dit ook doorgeven? Voor het geval ik wil posten in de daarvoor bestemde categorieen?

en hoe zit het met de zwarte en grijze handelaren? is dat niet erg hypocriet?

ik heb totaal geen problemen met welke aanbieder dan ook hier op het forum, maar wel graag een beetje reëel naar zaken kijken. dit riekt naar (misschien als reactie op mijn bericht van daarnet) jezelf formeel indekken, maar weten dat je scheef bezig bent.

hoe moet ik het vinden dat op de grootste synthesizer handelplaats van nederland (wie spreekt me tegen?) het wel toegestaan is zwart of grijs te handelen, maar niet om wit met afdracht van btw en belasting te handelen.

en hoe zit het met het endorsen van zaken, tracks, feesten, software.
als ik een advertentie op marktplaats zet en dezelfde tekst onder ínteressante gear gevonden', kan dat dan wel?!

en dat allemaal omdat er 1 post verwijderd moest worden.

Laatst gewijzigd:
Doe mij maar weer gewoon nieuwe berichten alle berichten. Ik blijf klikken zo, ben ik dan de enige die het niet erg vind te zien wat er wordt aangeboden? Liever dat dan elke keer bakken maak je eigen kutnummer of beste hardstyle kick, als ik even gewoon heel eerlijk mag zijn...

Mee eens. Maar de suggestie van Fles om berichten of secties uit nieuwe berichten te kunnen filteren is helemaal top. Zou dit technisch haalbaar zijn ?

ik voel een gigantisch web van regeltjes opkomen... ik snap niet echt wat het verschil is tussen het kopen van een synth van iemand die 'm jaren gebruikt heeft of iemand die 'm voor wat extra geld doorverkoopt.

Als je als koper blij bent met de prijs dan maakt 't toch echt niks uit?

Het is allemaal niet zo haalbaar, dit lik-op-stuk verhaal. Hoop irritatie, -bij mods en leden, met eindresultaat nul. Volgens mij was er geen probleem, is dat gecreeerd in een soort frisse-wind-door-de-zaak-nieuwe-mods-enthousiasme, wat op zich vast met alle goede intenties is ingeschoten(daar ga ik echt vanuit, ik beloof het!). Maar ondanks de goede intenties is het net zo vruchtbaar als het verbieden van burka's of een tweede paspoort. Superirritant en totaal onbelangrijk.

Pak het overmatig schoppen aan door posts onzichtbaar te maken voor een x periode na een waarschuwing. Nu krijg je een beloning met een extra schop als na je schop de mods er nog een post achteraan gooien.

Denk na over meerdere threads per verkoper, titels als van alles te koop of opruiming deel 154 zijn onhandig.

En doe enkel tweedehands, dan maakt de rest niets uit.

Minste werk, hoogste rendement. En het is meteen weer een stuk gezelliger.

Ik zal bij Matt effe gaan vragen of het mogelijk is 'n knop zonder en 'n knop met MP te maken.

En misschien is het ook iets om de titel van deze draad te veranderen in iets wat later terug te vinden is..

Je bent niet de enige hoor,ik miste de koopjes ook al onder de "berichten van vandaag "knop.
Instelbaar filter lijkt het beste voor dit "probleem"

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back