nou volgens mij wordt er nu gewoon constructief meegedacht door een hele hoop mensen hoe dit soort minirelletjes in de toekomst een beetje voorkomen kunnen worden.
dat spreek ik ook niet tegen, maar vooralsnog mag ik niet posten en andere handelaren gewoon wel.
zwart wit of grijs. dat is valse concurrentie hè.
en in de verdere discussie per PB heb ik intussen weer gehoord dat het niet zo zeer om het commerciële aspect ging, maar dat ik mezelf een uitzonderingspositie had toebedacht en me stelselmatig niet aan de forumregels hield. iets dat ik wens te bestrijden trouwens. en dat daarom regel 1 maar in werking is gesteld.
precies wat ik steeds al gezegd heb dus, een regel als stok om een hond mee te slaan, als het zo uitkomt, op persoonlijke gronden (en daarmee bedoel ik dan niet: jantje heeft een hekel aan pietje, maar gewoon dat ie op basis van de persoonlijke bevindingen en interpretaties van gedrag van de een door de ander wordt ingezet.
dat er altijd en eeuwig gekeken wordt naar mogelijke verbetering van het forum door in te gaan op allerlei signalen, lijkt me een prima idee en wat dat betreft is er niks mis met deze draad - en hij zou wat dat betreft bijna inderdaad een andere titel verdienen, zoals vcovca voorstelt, maar de topic werd gestart over een gesloten bericht.
en ik hoef de discussie leo zeurt, leo voelt zich achtergesteld leo is te duur niet nog eens mee te maken, maar hier wordt gemeten met minimaal 2 maten, en dat zou niet moeten gebeuren naar mijn idee. en voor dat probleem wordt niet naar een oplossing gezocht, terwijl dat dus werd gesignaleerd.
zo bedoelde ik het eigenlijk, toen ik dat zei van die ene post.