Dr van Lansberg
Gepokt en gemazeld
zeker weten, sterker nog, rancune ken ik nauwelijks. boosheid of wat dan ook schudt ik zo van me af. maar wat ik probeer aan te geven, is dat ik denk dat het probleem niet echt hier in zit, want dan had er even overlegd kunnen worden met johnnybusca natuurlijk. ik heb ook voorgesteld te betalen, nieuwe berichten? ik zie de knop net zitten op de voorpagina, gebruik dat nooit, had er geen idee van.
volgens mij wordt er nu inderdaad veel meegedacht en gebrainstormd, maar om welk probleem nou eigenlijk op te lossen?
verder dus geen sprake van rancune, maar ik probeer het gewoon nuchter te bekijken.
Helder.
Het lijkt mij dat de huidige regel van het niet commercieel aanbieden van synths en aanverwante apparatuur beperkend werkt voor handelaren. Die regel wordt nu (willekeurig of niet, daarover heb ik werkelijk geen mening) kennelijk toegepast. Als er een platform beschikbaar zou zijn waar zowel commerciële als niet-commerciële aanbieders hun gang kunnen gaan, kan de regel vervallen en is daarmee elke onduidelijkheid weggenomen en kun jij gewoon blijven verkopen (en dat is imo echt een meerwaarde).

... aahhh ik merk dat ik weer aardig doorsla in en door dit topic....