Engelse of Nederlandse XP

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

SID

<><><><><><>
Hallo daar

Vroeg mij af of het nog iets uit maakt of je de Nederlandse of Engelse versie van Windows XP gebruikt?

In beide gevallen stop je hem door op start te drukken.

Maakt geen <piep> uit. :)

Het nederlands wat er in zit is niet meer dan een paar filetjes met alle nedelandse kretologie. Wat anders engelstalige files waren. Dus qua werken maakt het nix uit. Het is maar net wat je fijner vindt werken. Sommige mensen zijn aan nederlandstalig gewend en vinden dit fijn. (ik dus niet)

en voor de nederlandse versie is de ondersteuning nederlands. Het maakt eigenlijk niet veel uit. Wat vind je zelf het lekkerst werken?

Origineel geplaatst door J-Run
en voor de nederlandse versie is de ondersteuning nederlands. Het maakt eigenlijk niet veel uit. Wat vind je zelf het lekkerst werken?

Als de vertaling van 'push sample button' het volgende in het nederlands wordt : 'Druk nu de bemonsteringstoets in'
nou, dan weet ik het wel...

Ik vindt engels ook wel fijner werken.
Ik vroeg mij dit af omdat iemand mij heeft wijs gemaakt dat als je veel engelse
software gebruikt je systeem stabieler is met een engelse versie van XP.
Had daar nog nooit van gehoord vandaar dat ik het mij afvroeg.

Voor de stabiliteit maakt het niks uit. Alleen bovengenoemde puntjes maken het verschil.

maakt idd alleen voor de vertaling van sommige woorden verschil, en ik moet zeggen dat ik persoonlijk engels ook fijner vind (maarja, alleen daarom zou ik geen andere licentie / XP versie gaan aanschaffen als je bijvoorbeeld de NL versie al bezit).

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back