DigiLoog
Ouwe rot
Wie zegt dat ik op de motor komen terug neem ik dat blondje van analogica ook vast mee, veel te koud op de motor...)

Als jij je JP-8 meeneemt neem ik een (dom) blondje mee

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Wie zegt dat ik op de motor komen terug neem ik dat blondje van analogica ook vast mee, veel te koud op de motor...)

Wie wil kan alvast invullen...: https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dDJwaGsxU1EyM0R0WWVZd3Z0YVZsaFE6MQ
En dan kan je hier kijken: https://docs.google.com/spreadsheet...0WWVZd3Z0YVZsaFE&om=true&richtext=false#gid=0

Ola!
Ik heb zojuist 'n optie op 'n meeting vastgelegd in Doornroosje. Voor velen hier al bekend als goed gevulde meeting met drank en entree voor weinig
Eerder heb ik aangekondigd dat het op de 8e zou zijn, maar dan staan beiden zalen al vol met D&B.. dus mag ik de nacht niet vullen. Dat lijkt me nou niks. Ik hab nog iets goed te maken met afgelopen jaar. In de grote zaal staat de 15e Ben Klock, die gaat zeker uitverkopen. Dus is het van belang dat ik de programmering in de kleine zaal 's nachts niet te moeilijk maak. Kut DJ's moeten natuuurlijk wel de eerste twee uur, maar daarna moet het zaaltje vol blijven staan omdat we anders in de andere zaal met 200 man overbevolking zitten. Dus eigenlijk heb ik graag SF leden die de zaal gevuld houden. Ik heb nog iets goed te maken met Hazes. Dus die heeft 'n beetje voor.
Wie heeft er iets op tegen om het op de 15e te doen? Ik wil het het liefst zo snel mogelijjk vast leggen in Doornroosje.

Mocht er iemand GEEN vervoer hebben, dan wil ik wel voor taxi spelen (geheel gratisssss).
Ik woon zelf in Ede en wil best wel een stukkie om rijden om iemand (of meerdere personen) mee te nemen naar de SynthMeeting.

Kijk heh jonges... met hoofdletters heh hey![]()

asjullie zooow softzijn komk egtniet ..met mn vollediguh djangus khan outfi;p'
![]()

Ah, de meeting krijgt een thema? Kickuuuuh
Wat voor een pak zou 6 aan trekken....
geezaaah jij bent men mannie ziek ineens n...kwoon in je buurt
letme know
gaan we freakuh;p-]
zin aan dikk;-]

ik vind nog niet echt dat er veel mensen gaan komen.
Met ongeveer 2000 actieve leden op het forum en maar 10 die naar de meeting komen. (0,5% !!!!)

Deze zeikerd komt gewoon lekker op de meeting ;-).
We kunnen een bring-in concept doen voor eten e.d. of wordt het dan teveel van een tupperware party?!
-C-