Synthmeeting Nijmegen 15 sep. 2012

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ola!

Ik heb zojuist 'n optie op 'n meeting vastgelegd in Doornroosje. Voor velen hier al bekend als goed gevulde meeting met drank en entree voor weinig :luv:

Eerder heb ik aangekondigd dat het op de 8e zou zijn, maar dan staan beiden zalen al vol met D&B.. dus mag ik de nacht niet vullen. Dat lijkt me nou niks. Ik hab nog iets goed te maken met afgelopen jaar. In de grote zaal staat de 15e Ben Klock, die gaat zeker uitverkopen. Dus is het van belang dat ik de programmering in de kleine zaal 's nachts niet te moeilijk maak. Kut DJ's moeten natuuurlijk wel de eerste twee uur, maar daarna moet het zaaltje vol blijven staan omdat we anders in de andere zaal met 200 man overbevolking zitten. Dus eigenlijk heb ik graag SF leden die de zaal gevuld houden. Ik heb nog iets goed te maken met Hazes. Dus die heeft 'n beetje voor.

Wie heeft er iets op tegen om het op de 15e te doen? Ik wil het het liefst zo snel mogelijjk vast leggen in Doornroosje.

vriendelijke vriende proijs voorstel ..nu pas inpicture ..rob hordijk ...muurtjuh ..doen voorstel is ...in!!:doei:

Mocht er iemand GEEN vervoer hebben, dan wil ik wel voor taxi spelen (geheel gratisssss).
Ik woon zelf in Ede en wil best wel een stukkie om rijden om iemand (of meerdere personen) mee te nemen naar de SynthMeeting.

geezaaah jij bent men mannie ziek ineens n...kwoon in je buurt:W
letme know

gaan we freakuh;p-]
zin aan dikk;-]

Kijk heh jonges... met hoofdletters heh hey
smiley_clown.gif

asjullie zooow softzijn komk egtniet ..met mn vollediguh djangus khan outfi;p'
:P

Ah, de meeting krijgt een thema? Kickuuuuh :D

Wat voor een pak zou 6 aan trekken....

geezaaah jij bent men mannie ziek ineens n...kwoon in je buurt:W
letme know

gaan we freakuh;p-]
zin aan dikk;-]

Geen probleem hoor (mits het echt wel redelijk in de buurt ligt).
Ick heup allein da oe beetah nederlansch plaat dan skrieft!! :D

Laat maar weten en dan regelen we het.

ik vind nog niet echt dat er veel mensen gaan komen.

Met ongeveer 2000 actieve leden op het forum en maar 10 die naar de meeting komen. (0,5% !!!!)

ach, het is nog lang

Vorig jaar waren het er 20 ofzo.. er komen zeker meer lui bij. Twee van het forum die te lui zijn om iets in te vullen komen ook, dus al 11 :-)

Als je vantevoren weet hoeveel mensen komen kan ik weer empanadas maken. Zijn er keukensfaciliteiten daar (electrische oven etc?)

In de avond kan ik misschien blijven zeg maar tot een uur of 10...*cerveza*

Er is niks om het te bereiden Elaas...

ik vind nog niet echt dat er veel mensen gaan komen.

Met ongeveer 2000 actieve leden op het forum en maar 10 die naar de meeting komen. (0,5% !!!!)

Je hebt er altijd zeikers bij die hier via hun alter ego anoniem het hoogste woord hebben maar niet op een meeting durven te komen om eens uit de anonimiteit stappen en hun ware gezicht eens laten zien ;)
Ik vind het ondanks het beperkte bezoekers aantal gezellig om lekker weer eens met sunnypedaal te kunnen ouwe hoeren :D

Deze zeikerd komt gewoon lekker op de meeting ;-).

We kunnen een bring-in concept doen voor eten e.d. of wordt het dan teveel van een tupperware party?!

-C-

We kunnen ook weer gewoon naar de overkant lopen en met z'n allen pizza gaan eten bij Delfino..

Deze zeikerd komt gewoon lekker op de meeting ;-).

We kunnen een bring-in concept doen voor eten e.d. of wordt het dan teveel van een tupperware party?!

-C-

Ik heb wel een aantal 19" rack spanningsloffen (nieuw in doos), 220V spanningsnoeren (3-polig), 20 zakken a 100 stuks kleinetrekbandjes (voor kabelbomen) die ik meeneem voor de liefhebber. Ik probeer nog meer spul te verzamelen voor de DIY'er.

Hopelijk kan ik er iemand of meerdere personen blij meemaken.

220.. das toch nie meer van deesch tijd!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back