flyweight
SinOsc.kr([1, 3]).exprange(100, 2e3)
external audio in ableton is echt kicke zo kun je een filter uit je modulair waar je wilt i in patchen tussen je vst's.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hoppa, zojuist de bevestiging van Ableton dat ik mag deelnemen aan het beta program voor live9.
Zodra deze van start gaat ontvang ik serial + downloadlink.
Ik hou jullie op de hoogte hier op synthforum (en via mijn zerolatency.nl )
Ik heb Ableton 9 inmiddels op mijn macbook staan. Ableton Live 9 Suite Beta. Eerste indruk is positief. Audio to midi works as a charm (van wat ik net ff heb kunnen testen)
Ik stond al langer op de perslijst van ableton (voor mijn blog), en ben een (legale) Ableton 8 gebruiker sinds paar jaar. Zodoende aangeboden graag te willen testen.
Ik heb Ableton 9 inmiddels op mijn macbook staan. Ableton Live 9 Suite Beta. Eerste indruk is positief. Audio to midi works as a charm (van wat ik net ff heb kunnen testen)
Ik stond al langer op de perslijst van ableton (voor mijn blog), en ben een (legale) Ableton 8 gebruiker sinds paar jaar. Zodoende aangeboden graag te willen testen.

Natuurlijk vergeet je niet je synthforum vriendjes en post je regelmatig je bevindingen!external audio in ableton is echt kicke zo kun je een filter uit je modulair waar je wilt i in patchen tussen je vst's.
Hoppa, zojuist de bevestiging van Ableton dat ik mag deelnemen aan het beta program voor live9.
Zodra deze van start gaat ontvang ik serial + downloadlink.
Ik hou jullie op de hoogte hier op synthforum (en via mijn zerolatency.nl )
Dit bestond toch al in Live 8?