Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

,
Hoeveel handen heb je dan eigenlijk?
Maar als je t verschil toch niet hoort ben je met een lekkere plastic cover band kwijl workstation toch klaar?
Whatever wat voor een
Ik dacht dat je 80s sounds wilde maken
Koop een 2e hands Triton

De JX-1 is een unieke Roland.
Ik zou nog liever een PSR keyboard bespelen...waddan? 1986 is toch nog heel redelijk binnen de grenzen van de 80's dacht ik zo...
Technisch is het natuurlijk de 80s, maar de late 80s morphen in de 90s sound en die is fucked up. Ik vind zelf de periode 1977-1984 het leukst. Als die Stock Aitken & Waterman shit en andere plastic crap (zoals wat voor R&B moet doorgaan met die vervelende airy fairy digitale sound), en die nasty house rommel begint houd het voor mij op!
) @2:27 Ho ho, Vince Clarke is in zijn eentje al verantwoordelijk voor 36,57 % van alle muzikale rampen in de jaren tachtig met Erasure en dat verschrikkelijke zaadnummer just cant get enough. Ik krijg gewoon rillingen als ik alleen al aan dat schijtnummer denk. Veel casio gebruikt trouwens wat weer enigszins voor hem spreekt.