Roland Aira

Acid tracks zonder 707 en 727 is natuurlijk ook zwaar krant, weet niet wat voor plopmeuk ze hebben gebruikt maar dat klonk nergens naar

Ja sow ey... ik kijk al vaak genoeg naar die randdebielen op het podium.

Hmm, volgens mij geen TB-3. Wel een VT-3.
hmmm, toch ni, zo aan het led-pad te zien,,, rond de 40:00 verplaatst ie 'm, en begint er op te tweaken,,

De drivers staan ondertussen ook online, dus ik heb goede hoop dat de genoemde leverdata gehaald gaan worden.

In japan zijn ze al uitgeleverd sinds gister.

de audiointerface kan alleen op 96Khz draaien...

er zitten 16 drumkits in van 11 instrumenten.

Die kits bestaan wel alleen (nog) uit combinaties van 808 en 909 sounds toch?

moet ik het eigenlijk zien als 11 jp8000's naast elkaar die drums sounds maken? kan je sounds zelf ook zoals je dat kan met modules veranderen op een bv ipod of ipad. Ik roep maar wat.. als ik die term VA synth hoor, er moet heel wat meer kunnen lijkt mij.

Anders analoog aansluiten op eigen soundcard, maar dan heb je natuurlijk extra DA<>AD conversie

moet ik het eigenlijk zien als 11 jp8000's naast elkaar die drums sounds maken? kan je sounds zelf ook zoals je dat kan met modules veranderen op een bv ipod of ipad. Ik roep maar wat.. als ik die term VA synth hoor, er moet heel wat meer kunnen lijkt mij.

In theorie zou zoiets wel moeten kunnen en ik neem aan dat Roland dat soort tooling zal gebruiken om toekomstige drumkits toe te voegen. Gezien de aard van het beestje betwijfel ik of er voor de consument zoiets zal komen - lijkt me niet.

Betekent dat : je moet je DAW ook op 96khz draaien anders werkt het niet??? Dat is wel een showstopper natuurlijk :erm:

Volgens degene die hem had aangesloten was dat inderdaad het geval, alleen 96khz...

Wat wel of wat niet kan, duh. Hoe meer filmpjes ik zie, hoe ongeduldiger ik wordt tot de pakketdienst aanbelt en ik ze in m'n studio heb om te testen. Ik denk dat ik een paar dagen rondloop met een happy face.

ik moet me eens gaan verdiepen in die 'aggregated devices' meuk om die aparte outputs te gebruiken. Of misschien pleur ik gewoon wel de kick (en evt snare) los voor processen/ducken en de rest gewoon lekker door de stereo output via mijn soundcard analoog ins.

Back