Gabbertime
Stamgast
Ik ga liever wel samplen haha. Bedankt voor de info.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Een paar chosen few mods had ik ook destijds van iemand gekregen , dat was toen best cool. Verder is dat complete nasenbluten gebeuren van ISR ook zo direct uit protracker op de plaat geperst destijds 

Lieve mensen gabber maak je toch niet in Fruity Loops maar in een tracker.
Als je nu nog nieuwe hardcore wil maken kan dat perfect in Renoise. De 909-kick haal je gewoon uit een samplepack, effecten uit VST en via midi ga je wat synths aansturen (of als je die niet hebt gooi je er VSTi in).
![]()
Bijna die hele cd Hollands Hakkuh (waar volgens mij ook Alice in Donderland op staat) is op Amiga's in elkaar gedraaid, puur samples en gaan!
ik kwam voor het eerst in aanmerking met fasttrack ofzo.
ik snapte er helaas geen reet van ,ook niet met de nodige uitleg.
toen zag ik bij iemand de toen nog Fruityloops,ik meen versie 2.nog wat..
die had ik 4 jaar op mn pc staan voordat ik er wat mee ging doen.
daarna was het wat aanklooien met samples.
toen kwamen de vst(i)'s in beeld, toen ging er een wereld voor me open
zijne r nog mensen die trackers gebruiken hier?
eigenlijk is fl studio ook een tracker maar dan horizontaal en wat makkelijker te begrijpen

Vroeger, in 1997 t/m 2000, heb ik Fasttracker gebruikt. Vond het wel oke, maar geluidskwaliteit was wel erop aan te merken
Niel schreef:Is het omdat de ruffneck formule zo makkelijk na te maken is ? Want tegelijkertijd, naar mijn mening, missen de kloons vaak de agressie en drive die ruffneck juist wel had.