lloydwebster
hans werrekmeester
ahja naja als t werkt is t vast nice 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Ik vind die ZIP-drive magisch! Eind jaren 90 kon je daar tenminste lekker data op kwijt, want USB-sticks van enige maat waren er toen nog niet.Ik haatte die ZIp drives van veroeger, wat een tering dingen. Jaz disks nog erger!
Een ZIP-drive was/is typisch 100MB, al bestaan er ook modellen met meer capaciteit.Ik vind die ZIP-drive magisch! Eind jaren 90 kon je daar tenminste lekker data op kwijt, want USB-sticks van enige maat waren er toen nog niet.
Net een nieuwe CF gekocht van 1 GB voor mijn Roland Fantom X7 en daar kan best heel veel op.Harde schijven waren pakweg 1GB voor een nieuwe

Ja, nú is dat zo, maar niet toen de ZIP-drive uitkwam en ik er eentje kocht voor m'n Emu ESI-32.Een ZIP-drive was/is typisch 100MB, al bestaan er ook modellen met meer capaciteit.
Tegenwoordig kan je voor weinig geld een USB-stick van 128GB kopen [...]
Bovendien hebben die sticks geen extra apparaat nodig, nemen we weinig plaats in, zijn ze geruisloos (niet onbelangrijk in een studio), gebruiken bijna geen stroom, en zijn ze véél sneller bij lezen/schrijven. [...]

Of Quickdisks zoals hier. Vies he :-)Wij gebruikten ZIP drives op de academie omdat het destijds de enige betaalbare manier was om grote fles te verplaatsen. Ik haatte het, de click of death toestanden met name - hop, je shit weg en met beetje pech kon je schijfje weggooien. Dat sommigen van jullie nu nog steeds floppies, ZIP disks en SCSI schijven gebruiken vind ik eigenlijk gewoon pervers.![]()

@MonoTron heeft er ook 1 gekocht zag ik.. maar ik dacht, laat ik het 3 aankopen draadje schoon houden.. en de discussie hier voortzetten.Lekkere vintage PC ook op die tweede foto!
Ik ken ook niemand die deze Casio sampler heeft, ziet er wel een serieus apparaat uit.

haha nice! Idd goed idee om dat draadje ontopic te houden.@MonoTron heeft er ook 1 gekocht zag ik.. maar ik dacht, laat ik het 3 aankopen draadje schoon houden.. en de discussie hier voortzetten.
De vintage PC op foto zouden zomaar wat vintage audiokaarten in gezeten kunnen hebben.. Daar heb ik er ook nog een aantal van..![]()