liquidthrust
Onverbloemd
Ik heb van die vlagen dat ik het helemaal moe ben, misschien omdat alles in herhaling valt, of omdat ik geen nieuwe ideeën meer tegenkom. Dan kom ik weer eens een oud album tegen, en dan ben ik weer helemaal verliefd. Misschien heb ik meer moodswings dan de doorsnee menstruerende vrouw. Een goede remedie die ik zelf heb ondervonden is dat ik dan meer naar abstractie moet gaan luisteren zoals prog rock of orchestrale muziek. Raar maar ik ben volledig elektronische muziek sneller beu dan andere, het mist vaak de spontaniteit van een noot volledig mis te slaan. Ofwel heb ik alles gewoonweg al gehoord, wat mogelijk is. En om eerlijk te zijn, ik heb nog geen handvol nieuwe artiesten die ik goed vind waar ik een plaat van zou kopen. Want ik graaf door muziek als een muzikale grasmaaier. Ik heb onlangs een grote kuis gedaan, en ik heb nog maar een 20-tal albums waar ik geregeld naar luister. Kan ook liggen aan het veranderen van mijn smaak.. geen idee.
Al eens meegemaakt?

Al eens meegemaakt?

(wel netjes afgemaakt trouwens)
toen maar langaam aan muziek gaan maken.... soms ook geen fut voor en luister dan (hopende niets te analyseren) naar Ferry maat's Soulshow of radio Veronica top what ever of vage underground dingen die elektronisch/akoestisch en klassiek zijn.