cynical_circle

EDP... je was sarcastisch?

:confused:

Origineel geplaatst door EDP
jeetje zeg wat een stelletje....zijn jullie zeg. deze thread gaat in wezen over sarcasme en humor in treads en dan nog begrijpen jullie dat niet(sommige dan).

enne nee ik zie zelf wel wanneer ik een smiley ergens neer zet.

nou vooruit dan maar voordeze ene keer dan:

:( :o: :D 8D :confused: =( 8) :stupid :{ :L 8> ;{ :r :P 8o *D :Z :z :W :luv: :engel: 8~ :erm: :gaap: :halleluja :smeris: :biertje: :kroon: :slotje: :walker: :maffia: :kimono: :mega: :dubbel: :yamaha: :doei:

jeetje zeg wat een stelletje....zijn jullie zeg. deze thread gaat in wezen over sarcasme en humor in treads en dan nog begrijpen jullie dat niet(sommige dan).

enne nee ik zie zelf wel wanneer ik een smiley ergens neer zet.

nou vooruit dan maar voordeze ene keer dan:

:( :o: :D 8D :confused: =( 8) :stupid :{ :L 8> ;{ :r :P 8o *D :Z :z :W :luv: :engel: 8~ :erm: :gaap: :halleluja :smeris: :biertje: :kroon: :slotje: :walker: :maffia: :kimono: :mega: :dubbel: :yamaha: :doei:

ohjeee joh!had je niet door dat ik/wij ook sarcastisch waren? ;)

Origineel geplaatst door olafmol
ohjeee joh!had je niet door dat ik/wij ook sarcastisch waren? ;)

tja zielig een tread dichtgooiene is geen sarcasme

tja zielig een tread dichtgooiene is geen sarcasme

man deze thread ging er nou net over dat met alleen lettertjes op een scherm de bedoeling van iemand helemaal niet duidelijk kan zijn..nonverbale communicatie is er dus niet..... vandaar..heeft nix met zielig te maken lijkt me

wel als, blijkbaar door mijn post, een tread wordt gesloten. vindt ik dat zielig
uberhaupt als je iemand serieus neemt die het woord ploert gebruikt

wel als, blijkbaar door mijn post, een tread wordt gesloten. vindt ik dat zielig
uberhaupt als je iemand serieus neemt die het woord ploert gebruikt

Ik neem vaak mensen serieus en mijn goede vriend PjotrG doet dat waarschijnlijk ook. Als moderator kun je niet altijd direct uit de tekst opmaken of een bepaalde tekst als grap is bedoeld als de relatie tussen de "schijnbaar" ruzie makende mensen niet bekend is.

Het gebruik van de term "ploert" en andere niet reguliere woorden zal mij niet tot andere gedachten brengen.

Je zal het zelf vast heel leuk vinden om precies dat op te schrijven wat je niet meent, maar dan moet je er in het vervolg wel van uit gaan dat je wel serieus wordt genomen door het merendeel van de lezers.

Onnodig grove taal en berichten die als sfeerverpestend kunnen worden beschouwd zullen door mij verwijderd worden. Hou daar maar rekening mee.

Ik probeer een prettige sfeer te behouden op het forum , en ik hoop dat je daar respect voor hebt.

dankjewel.

Neeeh joh... de :W :W :W is toch om te zeggen: spekkie naar m'n bekkie? (NICE!)

Schande! Misbruik van onschuldige smilies!
Het smilie-bevrijdingsfront moet ingrijpen!!! :smeris:

bla bla bla (en denk hier maar een smiley bij die met zijn hand van die pratende bewegingen maakt)

jullie verpesten cyan circle's ego-boosting thread!

EDP>Jij schijnt het vreemd (zelfs zielig?) te vinden dat ik jouw real-life-relatie met cyan niet kan ruiken. Denk je dat je ff buiten t cirkeltje van jouw eigen persoon kunt stappen om te zien hoe dit op buitenstaanders overkomt? Er is geen enkel teken dat wijst op sarcasme, ik zag alleen maar tekenen van afzeiken. Dan ben ik maar zielig, maar zo'n afzeikthread kiep ik dicht.

Back