Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tuurlijk wel! Maar zie je jezelf al die fans van DVD's voorzien? Ik houd me aanbevolen hoor!Origineel geplaatst door Exzit
ok geen interesse dus.

Origineel geplaatst door thijs_ganger
Tuurlijk wel! Maar zie je jezelf al die fans van DVD's voorzien? Ik houd me aanbevolen hoor!![]()
Origineel geplaatst door Slipperman
hoorde vandaag (dinsdag) dat kraftwerk om half 10 heeft gereperteerd met oa. sean paul...
Origineel geplaatst door Exzit
Pfff ik schrok ik las even in de haast Rue Paul.
Kraftwerk met travestie act arghh..
Origineel geplaatst door sander
Onder voorbehoud, Kraftwerk treed op in de Pepsi Music Hall op 29 Maart 2004.
Geen vragen hierover aub!.
Origineel geplaatst door bambamstudio
en...houden jullie het nog een dagje droog?
Origineel geplaatst door Exzit
Pfff ik schrok ik las even in de haast Rue Paul.
Kraftwerk met travestie act arghh..
Geen idee ik had nog nooit gehoord van Sean Paul.Origineel geplaatst door Arv
Nee, Kraftwerk met Sean Paul is een goeie combi? :confused: 1 van de orgineelste electronische acts tegenover een NEP jamaica dancehall rapper..
Arv
Kylie is gewoon de bom, punt. Daar kan Kraftwerk een puntje aan zuigen...Origineel geplaatst door Orabidoo
yep ik heb het net ook gezien. Goed optreden van Kraftwerk! En je hoorde inderdaad zo'n idioot zeggen "wat the fuck is this?". Waarschijnlijk justin timbrelakje ofzo, die kan goede muziek niet trekken...![]()
En kraftwerk werd aangekondigd door Kylie Minogue![]()
Nou ja, iig zei ze erbij dat we alle moderne muziek van vandaag aan hen te danken hebben gelukkig...
Origineel geplaatst door n0_key
.
En verder, iemand commentaar op Kylie? Ik kan een hoop hebben, maar nu ga je te ver.Kylie is gewoon de bom, punt. Daar kan Kraftwerk een puntje aan zuigen...

Origineel geplaatst door Toon
Ik vond het wel grappig om die gasten van kraftwerk daar achter hun laptopjes te zien staan. Het nummer wat ze brachten was echter barslecht. Ze hadden het beter laten remixen door Anthony Rother of zo.