Geen edit knop?

krautrock1958

Gepokt en gemazeld
Vraag verwijderd
Het had te maken met een vraag op marktplaats, daar kan een reaktie niet veranderd worden schijnbaar.

Last edited by a moderator:
Sommige mensen pasten even achteraf de prijs aan, en daar sta je dan als koper.

De opmerking van Yoozer is inderdaad helemaal juist (als ex-mod had ik natuurlijk ook niets anders verwacht :)). Het niet kunnen editten van een bericht in de MP moet je zien als een maatregel om de kans op "onduidelijkheid" over het aanbod te verkleinen.

Wat KAOSKAOS zegt klopt overigens ook 100%. Mocht je hulp nodig hebben bij het wijzigen van (een deel van) de tekst in je advertentie, dan kun je je eigen bericht rapporteren en de verandering voorstellen. Als er geen gekke dingen in staan, zullen de mods je wijziging doorvoeren. Nu gebeurt dat met name voor titels van posts op het momemt dat bijvoorbeeld een item is verkocht als er meerdere worden aangeboden. Dit scenario wordt al jaren omschreven in de FAQ. Dit kunnen we dus ook doen als er bijvorbeeld een typefout in de advertentie zelf staat.

Laatst gewijzigd:
Rapporteren is inderdaad het beste. Als ik het Marktplaats deel doorneem scan ik in principe alles en neem ik dat soort vragen mee, maar omdat het vaak zoveel advertenties zijn waar je als mod doorheen moet, zie je wijzigingsverzoeken nog wel eens over het hoofd.

Back