synthiaks
Gepokt en gemazeld
Ik kon het zo snel niet vinden in de handleiding maar kun je bij splits en layers individuele uitgangen gebruiken? Dus een part naar de linker en een part naar de rechter output?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik krijg hem of vandaag of morgen binnen! Houten zijkantjes erop dan matched die mooi bij de rest van mn setup. Veel geluisterd en verkozen boven de DM12 en REV2. Alhoewel de REV2 er wellicht later nog wel bijkomt. De system 8 heeft echt die Roland sound die ik miste. Heb alle analoge Rolands zo'n beetje 1 of meerdere keren gehad behalve de Jupiter 8. De System 8 klinkt absoluut als een best off machine met een ongeëvenaarde UI. Al die controls, heerlijk. En of die nou analoog of niet is. Hij klinkt en voelt wel zo. Daarnaast kan die nog veel meer. Ik ben tevens toch wel geïntrigeerd door die 2 grote custom CPU's/Chips.
Is dit dan toch FPGA tov de Boutique range? Ze moeten de code porten van de Plug-outs. Hij draait op 96khz etc. Hoe dan ook die videos van Mike Pesini hebben me doen overtuigen dat de sound echt heerlijk is. Ook vooral van de plugouts:
Interplay - Roland System-8 meets Korg ARP Odyssey - Mike Pensini - YouTube
Roland Juno-106 PlugOut for System-8 Demo by Mike Pensini - YouTube
Roland Jupiter-8 PlugOut for System-8 Demo by Mike Pensini - YouTube

Staat ook op de Roland Cloud FB page. Officieel door hunzelf annouced. Op Gearslutz zag ik het.
Ik heb het maar ff gescreenshotalized voor je: