Gigi D'agostino sexgod 2002?

Gigi D'agostino sexgod 2002?

• The riddle

Stemmen: 0 0,0%
  • la passion

Stemmen: 0 0,0%
  • L'amour toujours

Stemmen: 5 19,2%
  • super

Stemmen: 2 7,7%
  • wat Boost303 zegt .. joo

Stemmen: 19 73,1%

• Totaal aantal stemmers
    26
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door krz

Mwah, als het goed betaald zou ik er opzich geen problemen mee hebben. ;)

alle respect hoor, maar ik ben bang dat ik meer last heb van waardigheid en artistieke integriteit [voor zover dat nog bestaat tegenwoordig]

Hmmm.. Artistieke integriteit heb ik gelukkig niet zo'n last van... wel es gehad maar dat jeukte zo!

Het probleem is meer dat ik zoiets waarschijnlijk niet overtuigend genoeg kan brengen. :) Ik kan me niet voorstellen dat die kerel zichzelf nou serieus neemt.

de beste man heeft dan ook wel de meest nare clip van de afgelopen paar maanden op zijn naam staan...

Dat ie in zijn bontjasje met de handen in de lucht als een god achter de draaitafels staat te huppelen, draagt wel weer lekker bij tot de stereo type-ring van de DJ....(= een hippe macho nicht die zichzelf helemaal geweldig vind)

equate

GIGI? ....... Uhm, wat vind ik van hem?

Oh ja ik weet het al: ´AFBRANDEN tot de grond`.

Ueh, ja dat klopt wel. Das mijn mening over Gigi!

Eric

Ach, gelukkig zijn het one-day-flys. Die maken hun geld op,
worden blut, gaan aan de drugs en zijn lager gestand dan jij en ik. Kennen jullie ice, ice, baby nog? Met het gejatje stukje
van queen? schande!

Wa bin ab dab ting ?

Wa bin ab dab ting ?

Omdat ik écht geen idee had waar dit over ging heb ik even wat van deze artiest opgezocht.

En ja.. sorry dat ik volledig in de schaduw leef (geen TV, nauwelijks radio) .. maar ik kan me echt heel moeilijk voorstellen dat hier markt voor is.

Re: Wa bin ab dab ting ?

Re: Wa bin ab dab ting ?

Origineel geplaatst door CraZ
.. maar ik kan me echt heel moeilijk voorstellen dat hier markt voor is.

Craz dat is het aller aller trieste van het hele verhaal! Er is dus duidelijk wél een markt voor. Al die TMF kutjes en pikkies gaan uit hun dak van deze eikel. Alles wat hij uitschijt komt regel recht op TMF en de Top 40. Over doelgroepen gesproken, hahaha!

Eric

(Bij voorbaat mijn excuses voor bovenstaand taalgebruik!)

Re: Re: Wa bin ab dab ting ?

Re: Re: Wa bin ab dab ting ?

Origineel geplaatst door Auxillary

Craz dat is het aller aller trieste van het hele verhaal! Er is dus duidelijk wél een markt voor. Al die TMF kutjes en pikkies gaan uit hun dak van deze eikel. Alles wat hij uitschijt komt regel recht op TMF en de Top 40. Over doelgroepen gesproken, hahaha!

Eric

(Bij voorbaat mijn excuses voor bovenstaand taalgebruik!)

Goh, we zijn het een keertje niet eens ;)

Ik vind zijn producties helemaal zo slecht nog niet. "Blablabla" was best een leuke plaat en zeker "La Passion" heeft mij lang kunnen boeien. Die plaat van hem uit hetzelfde tijdpark als Robert Miles' "Children" ("Sweetly") was helemaal een topper. Help, ik ben TMF pikkie :stupid

Ja het is net al met al die blonde dellen groupjes, een uiterlijk wat best ok is maar een show &%$%# SCHAAM JE digi volgens mij heb jij je leren scheren van je broer Roger Scheermes

Woord omhoog man!!:p

Origineel geplaatst door unit-23
Woord omhoog man!!:p

J000, woord omhoog neger ! Ik heb je rug 8)

Hoe zit dat trouwens met dat verhaal dat het eerst een bouwvakker was ? Weet iemand daar wat van ?

Niet dat het nou zo spannend is

Greetinx DJ R2, RSI Records

Ineens heb je het, je wordt conducteur 8>

Re: Re: Re: Wa bin ab dab ting ?

Re: Re: Re: Wa bin ab dab ting ?

Origineel geplaatst door Ralf T

Goh, we zijn het een keertje niet eens ;)

Ik vind zijn producties helemaal zo slecht nog niet. "Blablabla" was best een leuke plaat en zeker "La Passion" heeft mij lang kunnen boeien. Die plaat van hem uit hetzelfde tijdpark als Robert Miles' "Children" ("Sweetly") was helemaal een topper. Help, ik ben TMF pikkie :stupid

ja maar daar was nog over nagedacht, dat heeft ie echt voor moeten produceren en arangeren..

kijk een steeds de zelfde preset basje gebruiken die je tussen de basdrum zet. en dan iemand iets inlaten zingen wat al 100393 keer is gecoverd..
dat is niet meer interresant dan bespeel je echt (en sorry dat ik het zeg) de dommere mensen in de samenleving..
want eigenlijk wordt je gewoon genept...

en ik zeg dit niet zo snel aangezien ik niks tegen commercie heb... maar voor producers die keer op keer de zelfde formule gebruiken heb ik geen respect..

dusss!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back