Origineel geplaatst door EDP
films die ik trouwens ook behoorlijk stoer vond en die ik vergeten was in mijn lijstje optenemen zijn sixth sense en the others.
Ook inderdaad een ok film.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door EDP
films die ik trouwens ook behoorlijk stoer vond en die ik vergeten was in mijn lijstje optenemen zijn sixth sense en the others.
Heb wel Canal+ maar dat is alleen voor formule1. Daarvan heb ik sinds 1988 geen race meer gemist
Maar mag en kan niet klagen
ja...en toen die gast zijn vingers op dat moogje legde hoorde je een symfonie orkest....
Origineel geplaatst door DavySan
- 2001, A Space Odyssey
- Apocalypse Now
- Leon
Origineel geplaatst door Auxillary
Kan ik me helemaal bij aansluiten! 2001 is uiteindelijk wel de beste Sci Fi ooit gemaakt. Als je nagaat dat deze film in de 60´s is gemaakt? Wow, wat een visie had Kubrick toen al. Als je de sets en designs ziet in die film, echt waanzinnig gaaf. Hoewel ik de film op zijn minst zeer vreemd vind. Dus eigenlijk een liefde/haat verhouding. Wie de film kent? De eindscene! Die kakofonie van symphonische geluiden!!!? Die scene begrijp ik dis nog steeds niet!
Apocolyps Now! De ultieme Vietnam film (samen met Platoon!).
Leon! Gewoon fantastisch!
Eric
Geweldig, dat zijn ook stuk voor stuk favorieten van mij!Origineel geplaatst door DavySan
meest recent:
- Le Fabuleux Destin D'Amelie Pulain
- The Royal Tenenbaums
- Crouching Tiger Hidden Dragon
- Delicatessen
- La Cite des Enfants Perdus (City of the Lost Children)
- 2001, A Space Odyssey
- A Clockwork Orange/ The Shining
- Pulp Fiction/Reservoir Dogs
- 12 Monkeys
- Apocalypse Now
- Leon
- Being John Malcovich
- The Empire Strikes Back (grote star wars fan, heb al mijn star
wars action figures nog maar sorry hoor episode 1 zuigt groot!, net als return of the jedi trouwens.. toendertijd helemaal te gek maar kan er nu niet zonder kromme tenen naar kijken, star wars is nog OK, zeker in mijn top 100, maar the Empire Strikes Back blijft na al die jaren nog echt heel erg goed)
dit waren de eerste die in me opkwamen, vergeet ws een hoop..
Lees het boek, dan zul je het pas begrijpenOrigineel geplaatst door DavySan
Ik begrijp het einde van 2001 ook niet helemaal, maar vond het daarom ws ook wel heel goed... (itt David Lynch) .. je moet het gewoon over je heen laten komen... denk dat het zijn visie op de dood en reincarnatie is ofzo...

Ben ik met je eens, verder is Oliver Stone :[> :[> :[> :[> :[>Origineel geplaatst door DavySan
Platoon is ook erg goed, zeker een van de betere van Ollie Stone

Origineel geplaatst door Synic
Lees het boek, dan zul je het pas begrijpen
Origineel geplaatst door Synic
Ben ik met je eens, verder is Oliver Stone :[> :[> :[> :[> :[>
ik kan eigenlijk ook niet wachten, vind wel weer dat ie een suffe titel heeft gekozen hoor: Attack of the Clones...
maar dat past wel bij de rest...
oh ja shit, en UNBREAKABLE hoort ook nog op mijn lijstje
The Empire Strikes Back (grote star wars fan, heb al mijn star
wars action figures nog maar sorry hoor episode 1 zuigt groot!,