Wat is jouw beste film ooit?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Een paar dagen naar 'Bend ik like Beckham' geweest. (sneak)
Is een geinige film. Niet super, maar toch erg vermakelijk.
Paar weken geleden nog naar 'One hour photo' geweest. Die is wel erg goed. Zeker voor een snollywood flic.

In ieder geval beter dan die kl*te TV want daar is ook niets meer op te zien tegenwoordig. Herhaling na herhaling van dezelfde meuk.

beste film allertijden
pi.jpg

jep erg goed maar heb je Pi al gezien of niet... dat is echt een mind föck

bladerunner!!!! dir cut !

Origineel geplaatst door Tron
jep erg goed maar heb je Pi al gezien of niet... dat is echt een mind föck
super film ! echt als ik die op[zet MOET ik em ook afkijken, tot spijt van mijn vriendin.

Als je begrijpt wat ik bedoel

Als je begrijpt wat ik bedoel

Als_je_begrijpt_wat_ik_bedoel.jpg

ok, ik zeg het maar een keer dus let op:
ZWELGJE SCHOPT :kont: !!

Origineel geplaatst door krz
Ben ik nou echt de enige die bijna nooit films kijkt?

shit, ik kijk ook bijna nooit films. Omdat ik ze bijna nooit interessant vind. Ik kan er niets aan doen...de verhaallijnen zijn zo voorspelbaar.. en vaak niet origineel. 't zal wel aan mij liggen denk ik. Flash Gordon vond ik leuk, als kind zag ik die film op de veerboot naar Harwich , tijdens een storm, en ik moest kotsen..en maar kotsen.. maar die film zal ik niet snel vergeten.8~ En de Goonies vind ik leuk.

Origineel geplaatst door C-Code
Tja ....mijn all time favourite:

typewriter.jpg

FEAR & LOATHING IN LAS VEGAS........deze film IS een trip

Shoot! Ik kwam completly dazed & confused uit de bioscoop na het zien van die film/trip...

Maar ja, favoriete film ooit... The Empire Strikes Back.

DO NOT UNDERESTIMATE THE POWER OF THE DARK SIDE!

Origineel geplaatst door C-Code
Tja ....mijn all time favourite:

FEAR & LOATHING IN LAS VEGAS........deze film IS een trip

Ik zag die film vorig jaar op ned.2 aan het einde van de avond. Bizar echt. Heb ook erg gelachen trouwens. Dat gekloot op die hotelkamer :biertje:

Evita met Madonna... ook als je weet dat de muziek omlaag getransponeerd en vertraagd is voor een bepaalde ster uit deze film :D

Nee, in deze film komt Madonna's stem volledig tot haar recht als je het mij vraagt.. qua muziek, decor, filmwerk en performance (zowel studio als in de film zelf) zowiezo een topproductie. Maar het zijn vooral de andere acteurs die deze musical/film omhoog laten stijgen IMHO.

Alleen jammer dat de werkelijkheid volledig anders was dan ze je willen laten geloven.

evita.jpg

Een andere all-time favourite film, die niets met muziek te maken heeft, is de originele zwart/wit versie van 'Invaders of the Body Snatchers'. Echt briljant! Die film die heeft zoveel charme... die remake(s?) vind ik verschrikkelijk.

inv11.jpg

Die 2 vervelen me echt nooit. Ok, nou weer verder met muziek maken :bekdicht:

Origineel geplaatst door Bahamut
kent iemand Zardoz? dat was ook 's even een extreem wazige film zeg..... met Sean Connery nog wel

Die is compleet f*cked up, en ik weet niet wat Connery bezielde - geldgebrek?

Elkweg,

Fight Club (heel intens)
The Goonies (Jeugdsentiment)
Spaceballs (heerlijke bullshit)
The Matrix (deel een dan wel)
Werner... Beinhard (de voetbalscene is een must-see, je komt -niet- meer bij)
Best wel alles van Indiana Jones
Akira

en dan nog een hoop zooi.. ik weet 't niet, ik kijk niet zo vaak films.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back