poll: Wie kan er noten lezen?

poll: Wie kan er noten lezen?

• Ja

Stemmen: 178 63,6%
  • Nee

Stemmen: 102 36,4%

• Totaal aantal stemmers
    280
Origineel geplaatst door Cozko

"Voor het vertellen van spannende verhalen hoef je helemaal niet te kunnen lezen".

inderdaad een mooie vergelijking!

niet mee eens, of te wel bullshit.....

tja ik heb het wel over het lezen mister BAMBAM big moderator.
Als je wil kan je dat gewoon leren. Ik kan bijvoorbeeld niet gameboyen omdat me dat geen reet interesseerd.

:kont:

Origineel geplaatst door bambamstudio
Er zit meer in noten dan je op het eerste oog denkt.

Dat heb ik ook altijd met die pistache nootjes!

Origineel geplaatst door Social Narcotic
niet mee eens, of te wel bullshit.....

tja ik heb het wel over het lezen mister BAMBAM big moderator.
Als je wil kan je dat gewoon leren. Ik kan bijvoorbeeld niet gameboyen omdat me dat geen reet interesseerd.

:kont:

kun je ook een normaal antwoord geven?

5 jaar piano les gehad !!!!!!!! en ???????????? kan ik noten lezen ?????????

ik kom er wel , als ik de tijd ervoor neem :D

nee,
ik ben totaal labiel en heb nooit sociale contacten.

gelukkig kan ik wel noten lezen.
ik praat met muziek.

liefs,
social
:luv:

Grappig om te weten hoeveel % van ons ook daadwerkelijk noten kan lezen. (ik in ieder geval niet!)

Ik heb de basis (2 jaar muziekschool) , Maar ik denk niet dat ik daar echt veel aan heb met de muziek dat ik maak, Ik maak trance en aanverwante.

Wel zou ik wat meer theorie van chords enzo willen leren,iemand daar een leuke website over ofzo ? :geslaagd:

Mijn vrouw.
Ik zelf heb ooit weleens een half jaar orgelles gehad, maar om nu te zeggen dat ik noten kan lezen.....
Wel erg handig om iemand om je heen te hebben die het wel kan :)

groet

Tom

ik heb 3 jaar notenleer gevolgt
2 jaar sax gespeeld
2 jaar gitaar.

het laatste waar ik aan denk bij muziek maken zijn noten...doe alles gewoon op het gehoor.

Origineel geplaatst door demian
ik....maar wel langzaam :D

zo is hiphop ontstaan8o)

maar ik kan ook tot op zekere hoogte noten lezen.

Soms als ik klassiek moet masteren krijg ik wel ns noten voor mn neus en dan kan ik het redelijk volgen.

gabberhouse is dus voor gevorderden:D

speel men 9e jaar piano, dus ja ik lees noten, en eten ook 8~

voor school lees ik noten, maar daarbuiten schrijf ik ze meer dan lezen...

dit heeft een waaanzinnig voordeel & dat is wanneer ik eender waar op een muzikaal idee kom, dan schrijf ik het gewoon ff uit & achteraf in de studio lees ik het gewoon weer af & speel ik het in. Als je een beetje ordelijk bent kan je zelfs al die dingen in een kaft steken & bijhouden als backup inspiratie

Origineel geplaatst door JazzMann
voor school lees ik noten, maar daarbuiten schrijf ik ze meer dan lezen...

dit heeft een waaanzinnig voordeel & dat is wanneer ik eender waar op een muzikaal idee kom, dan schrijf ik het gewoon ff uit & achteraf in de studio lees ik het gewoon weer af & speel ik het in. Als je een beetje ordelijk bent kan je zelfs al die dingen in een kaft steken & bijhouden als backup inspiratie

idem!

hee jazz, schrijf jij eens vaker mijn berichten! lekker! ;)

Ik ben het aan het leren in verband met baslessen. Maar hele ingewikkelde shit, daar zal ik nooit aan beginnen.

Back