Van welk bekend persoon heb jij je spul gekocht?

ik WIL de andromeda van Dione hahaha
maar ff voor de gein een paar kabels gekocht van Dj Norman ofzo

Me Korg CX-3 van Thomas Bank (Candy Dulfer) en me Fender Rhodes van de toetsenist van Van Dik Hout

de panfluit van Bernard.

pff diverse keren zaken gedaan wel met enigzins bekende artiesten/acts...

Mr. Pauli -MM4
Legowelt -Tr707
Elektrovolt -VCS1
Bangkok Impact -MC202 (en die had ik weer van een bekende gast uit de UK, ken ik effe niet opkomen)
Acid Junkies - Protone
Mono-Poly - Regelwerk (van ik durf het bijna niet te zeggen: Doepfer hehe)
Onrust NV :D die mooie EM25 jatog

en nog wel een stel die ik niet meer kan herinneren of namen die jullie niet zoveel zeggen denk ik

Mijn TR-909 heb ik gisteren gekocht van Peter Gelderblom. Dj, producer en presentator van radio decibel. Hij zei dat de TR-909 van Paul Elstak is geweest maar ik lees aan het begin van dit topic dat de 909 van JohnnyBusca ook van Paul is geweest (ongetwijfeld had hij er meer dan één). Op zich doet mij dat niets en maakt hem voor mij ook niet meer waard, als hij maar fatsoenlijk werkt en nog lang zijn werk blijft doen (de 909 dan he :D).

die don van funckarma heeft in een muziekwinkel in hilversum gewerkt (media connection) die zal vast wel het een en ander aan mensen hier verkocht hebben..

Ben effe op deze thread gevallen :-)

Wel nu 2 jaar geleden de 02r96 van "Push" gekocht,de man met het "Universal Nation"
nummer,vette hit daarbij :-)
Ikzelf heb er weinig tijd voor gehad om de mixer volledig te benutten,wat voorlopig wel zonde is :-(

basstation voor 75 euri bij Kasjmir (outland/spiritual)
later weer doorverkocht aangezien er geen verschil in dikte tussen de hw en sw variant.

een sampledvd bij dave noller (dII)

en nog wat meuk maar dan moet ik weer gaan denken wat waar wanneer enzo, en het is nu bijna 2 uur snachts dus dat gaan we maar niet doen :P

Een 3-dubbele Quick Lok standaard van Lady Dana, die hem heel vriendelijk kwam brengen omdat ze toch mijn kant op moest. Met recht een Lady, uiterst correct. :okdan:

M'n LINNDRUM van Saskia & Serge

mijn 303 is ooit van speedy j geweest
zn handtekening staat erop
en t three o three deuntje zit er nog half in

verder heel lang een 202 van pwog in gebruik gehad

ooit n space echo van me neef gehad , die is wereldberoemd in de eindhovense accordeonscene

en met onze r8 zijn n hoop legendariese plaatjes gemaakt

als iedereen zn 10 min o famezou hebben gehads
was deze draad stukkie langer

een MaxxBCL van Matt Le Blom ;)

mijn TC system6000 heb ik in de states gekocht van de co-writer van Michael Jackson, die er na MJ's dood even mee gekapt is. een tijdje geen muziek maken leek hem een goed plan, dus zijn hele studio heeft ie verkocht voor weinig.

Back