Saskija
Het blijft een dure hobby
Omdat mijn mengpaneel helemaal vol geplugd is en het nu zeer onhandig is om bijv een phaser eraan te hangen of de output van een aux naar de vocoder van de Virus of G2 te sturen zonder meteen de helft van de aanslutigingen te moeten ompluggen, zat ik te denken om een patchbay aan te schaffen.
Mijn vraagjes:
Is dit inderdaad de beste optie?
Wat kan ik het beste aanschaffen? Ik zat te kijken naar een Behringer PX1000 (maar raakte in verwarring omdat een duurdere PX2000 minder mogelijkheden leek te hebben).
Maakt het wat of ik er een met gebalanceerde of ongebalanceerde aansluitingen koop? (Ik heb daar nooit op gelet, ik denk dat de meeste van mijn apparatuur ongebalanceerde aansluitingen heeft.)
Mijn vraagjes:
Is dit inderdaad de beste optie?
Wat kan ik het beste aanschaffen? Ik zat te kijken naar een Behringer PX1000 (maar raakte in verwarring omdat een duurdere PX2000 minder mogelijkheden leek te hebben).
Maakt het wat of ik er een met gebalanceerde of ongebalanceerde aansluitingen koop? (Ik heb daar nooit op gelet, ik denk dat de meeste van mijn apparatuur ongebalanceerde aansluitingen heeft.)