Remix Bowie nummers en win een audi

Ik zie nergens samples staan. Ik neem toch aan dat David Bowie zijn medewerking hieraan verleent!?!:confused:

uit de reglementen voor deze contest:

Download the free ACID XPress mixing software. Using the ACID XPress mixing software or any other mixing software, create a Mash-Up of any track from “Reality” and one other David Bowie song (the “Mash-Up”). To create the Mash-Up, entrants can use any one of the tracks from their own "Reality" CD or download collection (referred to herein as the "Reality Masters") along with one other Bowie track from any Bowie album in the entrant's CD or download collection (referred to herein as the "Bowie Masters") or a second "Reality" track.

Dus je moet volgens mij een CD kopen of betaald downloaden. Met andere woorden, die audi wordt echt wel betaald ;)

-C-

Origineel geplaatst door C738
Dus je moet volgens mij een CD kopen of betaald downloaden. Met andere woorden, die audi wordt echt wel betaald ;) -C-
Oplichters, dan maken ze die remix maar mooi zelf!

Gewoon winnen en dan zeggen dat je Live gebruikt hebt omdat het veel beter werkt. ;)

Maar die reality samples zijn wel interessant om te checken.
Dat zijn volgens mij gemp3'ed wavjes. (ja dat kan ook)

En dat gemash vinnik trouwens nix, want 9 van de 10 keer klinkt het voor geen el.

or any other mixing software

Dit zegt dat je ook andere software mag gebruiken, maar ik ga het nog even goed doorlezen. Als het kan doe ik er wel aan mee.

Origineel geplaatst door Saturation
Dit zegt dat je ook andere software mag gebruiken, maar ik ga het nog even goed doorlezen. Als het kan doe ik er wel aan mee.

Sjah dan nog...het klinkt als knip-en-plak werk...dat vind ik niet echt een remix cq arrangement maken.

Ach, gratis Bowie samples...toch?
Tzijn overigens niet eens fatsoenlijke samples...gewoon fragmenten van nummers...:(

Hoeveel zou zo'n TT nou opleveren als je hem kon verpatsen?

Zou toch een mooi Moog 900 setje moeten kunnen opleveren nie?

Origineel geplaatst door fuse
Hoeveel zou zo'n TT nou opleveren als je hem kon verpatsen?

Zou toch een mooi Moog 900 setje moeten kunnen opleveren nie?

:D

Vind de 3de prijs veel leuker...

Back