Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
de meest deprimerende Hollywood crap ooit!
hehe zonde van het geld... had je hem niet beter ff kunnen 'previewen' en dan in de trashcan kunnen gooien?Ik heb die DVD de volgende dag weggegooid. Wat een bagger.

bij de huilywoodfilms kan je de klok er op gelijk zetten wanneer er een bepaalde scene komt of mood etc... erg doorsnee cliche voorspelbaar en teveel overgewicht qua eigen maatschappij... neem bijv die transformers movie, jeukende jezus nog an toe!!!Zowat alle films uit Amerika!
Er zitten wel "leuke" films tussen maar ik kies liever een film uit andere landen die niet op het grote doek komen. De films op publieke zenders bijvoorbeeld. Want dat soort films zitten vol met karakter en dat is wat Hollywood, en naar mijn weten, het grote film aanbod Amerika niet heeft.![]()

bij de huilywoodfilms kan je de klok er op gelijk zetten wanneer er een bepaalde scene komt of mood etc... erg doorsnee cliche voorspelbaar en teveel overgewicht qua eigen maatschappij...

Zowat alle films uit Amerika!
Er zitten wel "leuke" films tussen maar ik kies liever een film uit andere landen die niet op het grote doek komen. De films op publieke zenders bijvoorbeeld. Want dat soort films zitten vol met karakter en dat is wat Hollywood, en naar mijn weten, het grote film aanbod Amerika niet heeft.![]()

mwhoaa ging... kon nog veel slechterBen bang voor de nieuwe Rambo-film.. Jawel, die wordt gemaakt en mèt Sly Stallone....![]()