In een thread,... waar gevraagd wordt naar de slechtste (meest slechte????) film "the matrix" en "the usual suspects"
te vinden terwijl er films worden gemaakt als "Barb Wire met Pamela Anderson,.. Battlefield Earth,.. met totaal misgecaste John Travolta,
Mortal Kombat,...the movie,..muhahahahhhaaaa??????
Hihi,..wat een gekkigheid,..kan niet geloven dat iemand "Spice World ,..met de spice girls" beter vond dan "the usual suspects".
Hebben jullie geen afstandsbediening bij je tv??? geen kabel???
Ik zap iedere dag films weg die erger zijn als de som van alle slechte films in deze thread,..
Komop jongens,..doe es meer je best,..

te vinden terwijl er films worden gemaakt als "Barb Wire met Pamela Anderson,.. Battlefield Earth,.. met totaal misgecaste John Travolta,
Mortal Kombat,...the movie,..muhahahahhhaaaa??????
Hihi,..wat een gekkigheid,..kan niet geloven dat iemand "Spice World ,..met de spice girls" beter vond dan "the usual suspects".
Hebben jullie geen afstandsbediening bij je tv??? geen kabel???
Ik zap iedere dag films weg die erger zijn als de som van alle slechte films in deze thread,..
Komop jongens,..doe es meer je best,..

Film is niet zo persoonlijk, daarmee past het ook niet thuis in het rijtje 'kunst', waar muziek (naar mijn mening) wel thuishoort. Film is een ambacht. Je doet je werk goed of je doet het ni goed.