Meest slechte Films ooit

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
In een thread,... waar gevraagd wordt naar de slechtste (meest slechte????) film "the matrix" en "the usual suspects"
te vinden terwijl er films worden gemaakt als "Barb Wire met Pamela Anderson,.. Battlefield Earth,.. met totaal misgecaste John Travolta,
Mortal Kombat,...the movie,..muhahahahhhaaaa??????
Hihi,..wat een gekkigheid,..kan niet geloven dat iemand "Spice World ,..met de spice girls" beter vond dan "the usual suspects".

Hebben jullie geen afstandsbediening bij je tv??? geen kabel???
Ik zap iedere dag films weg die erger zijn als de som van alle slechte films in deze thread,..
Komop jongens,..doe es meer je best,..
:stupid

Het probleem is dat ik de echt slechte films allang weer vergeten ben .. da's zo mooi aan een selectief geheugen ..

Ice Hate`s - Verkeerde stem bij de Mamoet alleen al.
Spiderman 1 - te kinderachtig
Robocob 123
Bradock
Film`s met Jean Cloude Van Damme, Kip Pardeu,
TEXAS CHAINSAW MASSACRE
Paycheak
8 mile

De rest komt nog, kan er ff niet zo snel op komen.

echte burp films:

Red Sonja (dat is toch wel de allerALLERslechtste film die ik ooit gezien heb)
Jaws 1 - n
Universal Soldier: The Return

Alle films met steven seagal en eric roberts (vooral die best of the best serie)

Matrix vond ik niet slecht, alleen niet beter dan Dark City :okdan:

Om nooooooit meer te vergeten!

Om nooooooit meer te vergeten!

dracula_2000.jpg

...deze film. Er hoort nog een verhaal bij.

Toenertijd werkte ik in Duitsland samen met een aantal andere 'ollanders, waaronder 1 dame waaraan ik min of meer moest en zou worden gekoppeld. Tja. Na lang manipuleren der collega's ging ik met haar naar de bioscoop, de rest had mysterieuzerwijze afgehaakt op 't laatste moment.

Nu worden in Duitsland vrijwel alle films nagesynchroniseerd, en aangezien dat vrij bagger is kies je dan maar voor de zeldzame film die in OV (originalverfassung -> origele uitvoering) wordt vertoond.
En dat was in dit éne geval nu juist Dracula 2000.

Het lot wil nu dat genoemde dame zélf deze film uitkoos, omdat ze dacht dat dit het vervolg zou zijn op Bram Stoker's Dracula, wat inderdaad wél een meesterlijke film is. Maar toen na het dimmen van de lichten binnen 5 minuten de helft van de cast reeds op inventieve doch pijnlijke wijze een kopje kleiner was gemaakt, verdween de hoop op een fatsoenlijke film als sneeuw voor de zon.

We hebben de film nog wel uitgezeten, maar daarna bleef 't pijnlijk stil. Het is nooit meer wat geworden... :D

Origineel geplaatst door 6 trak
Arnie Zwartnek is so wie so bij mij in waarde gedaald een beetje...

Vinnik ook, hij is trouwens geneens acteur meer .. de looser..

Hoiii,

Ik zou een volledig forum kunnen vullen met slechte films die ik gezien heb... maar een paar titels die me nu zomaar te binnenschieten zijn "The Day After Tomorrow" (HOE KUN JE ZO'N INTERESSANT VERHAAL ZO VERNAGGELEN?!) en "Wing Commander" de film :D ... volgens mij werd die film gesponserd door Sony Minidisc ofzo, da's enige dat ik onthouden heb van dat wanprodukt numero uno :)

Groetjes,
Vincent

Origineel geplaatst door krachtwerk
roger rabbit :r :r :r :r :r :r :r
Jessica Rabbit daarentegen...

Attachments

• jr.jpg
    jr.jpg
    52,7 KB · Bekeken: 91
Roger Rabbit is een keerpunt in de filmgeschiedenis. Het is gewoon gek dat ze dat in die tijd allemaal al zo goed konden. Dus geen slecht woord over die film. :)
The matrix is ook een goede film. No doubt. Deel 2 en 3 daarentegen.. :r

Er is een veschil tussen "niet van een film houden" en "dat is een slechte film" ! ;) Film is niet zo persoonlijk, daarmee past het ook niet thuis in het rijtje 'kunst', waar muziek (naar mijn mening) wel thuishoort. Film is een ambacht. Je doet je werk goed of je doet het ni goed.
...Genoeg gezever. Der zijn duizenden slechte films, spijtig genoeg meer slechte dan goede. Dus kom maar op met die lijst.
Maar misschien toch ff proberen objectief te oordelen? :)

Origineel geplaatst door demian
Ik probeer een verhouding populariteitvandefilm/persoonlijkkijkplezier te hanteren en dan kom ik uit op : The Usual Suspects.. ! echt niks aan gewoon ..

Die vond ik nou erg leuk..........

Smaken verschillen.

ISPdeRuiter

The Wanderers (1979).

Was een soort van jeugdsentiment. Erg vette film t.o.v. al die Louis de Funes zooi waar m'n pa altijd mee aan kwam zetten (ook al hadden we ze al 3 keer gezien) :)

Maar ja... als je hem dan 24 jaar na dato nog eens bekijkt... jezus... zelfs voor een B-film is ie nog te crappy.

Weer een stukje "vroeger was alles beter gedachten" weggevaagd :doei:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back