Meest afgezeken onderwerp

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door Vl1
7) Men mag mij NU afzijken

Taalfouten! Bah... :bekdicht:

(nog ééntje voor de lijst 'flame maar raak voor 'n knaak')

Shit ben net geweest.

Ff wat :biertje: zuipen hoor.

Maar ehm de een z'n humor is de andere niet. En dat botst nog wel eens.
Over het algemeen botsen ego's nog wel eens. En dat mensen allerlei dingen lezen die anderen niet bedoelen in de post. Wordt erg moeilijk als mensen je smoel niet zien om te zeggen wat je wilt zeggen.

Ok, ik hap ook ff:
1) Ik lach alleen mensen toe
2) Ik zit niet hoog, wel droog
3) Ik ben niet eenvoudig in te schatten
4) Je hebt gelijk, maar een nieuweling die 'bezig is house te maken' , zou toch eerst eens een handleiding moeten gaan lezen, deed ik ook toen ik begon en al spelenderwijs heb ik geleerd hoe ik nu kan prutsen
5) Je bent hoger dan ik (moderator) dus zo hoog zal ik nooit worden
6) Je hebt verstand van goedkope deals
8) Peace :)

ik moet zeggen dat ik het met vl1 wel eens ben. die mensen die hier binnenkomen en dan denken dat ze wel eens even trance oid. gaan maken en die dan nog helemaal nergens verstand van hebben en dan maar een paar paketten als bijvoorbeeld cubeest downloaden en daar de ballen niet van snappen en dat ze dan maar hier gaan vragen. Laatst was er weer 1 die had dan zogenaamd cubase gekocht en die snapt niet eens wat hij er mee kan... wel 700 euro weggegooid geld ;)
wat het is we zijn idd allemaal bij 0 begonnen en dat geld gewoon voor alles niet alleen met synthesizeren (of hoe je het ook wil noemen ;)) maar het valt me op dat de meesten die hier binnenkomen en dus bij 0 staan dat die er makkelijk over doen en zelf eigenlijk weinig input in research steken met het mom van ach alles word wel voorgekauwd.
er was eens een forumlid hier die ook zo was, denk dat alles maar voor hem gedaan word terwijl hij zelf nog de boel bij iedereen gaat afkraken en afzeiken, naja iedereen weet wat er met hem gebeurt is :D maar goed zo erg zou het niet worden ;)
Iig bij veel heb ik gewoon het idee dat ze zelf nergens research na doen en zomaar ff hier komen.

Origineel geplaatst door 6 trak
hoe doe je dat? 8o)

een Slipperman na doen a la! ...maar research... erm...?!

nou kijk,, dan let je goed op bij iemand die research doet, en dan kopieer je vervolgens de werkwijze en doe je het na..

ach nadoen mag van mij best. Wat ik juist vervelender vind zijn die knapen die gewoon een paar loops van een sample cd over elkaar heen butsen en dan het een eigengemaakt nummer noemen..

Ik ben anti-loop.
Zelfs een arpeggiator ben ik huiverig voor, tenzij je hem kunt programmeren :D

-C-

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back