[De grote verhalen thread] Er was eens.....

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
...Toen op dat moment ook shortwave bij mono thuis oppdook om mono te redden van de kwaadaardige Noodlesmack, die op dat moment de arme mono in een uiterst stevig patch-greep hield. In de daaropvolgende worsteling verslikte smackos zich in een hap noodles, waardoor de memorystick van de knappe zus spontaan gewist werd. Daardoor voldeed de knappe zus plotseling toch aan de voorwaarden om in aanmerking te komen voor de jaarlijkse Domme Blondjes Trofee, een spektakel dat zal worden opgeleukt met de deuntjes van phochos, die voor de verandering met trein was gekomen...

(Hoezo een illusie? :) )

..helaas enkele uren te laat, het blijf tenslotte de ns en er waren bladeren op het rails, waardoor..

de NS de tijd had om verderop de rails recht te buigen, de leidingen te herstellen, de vierkante wielen rond te schaven, tomtom te installeren op alle treintoestellen, de dodemansknoppen vast te lijmen EN het aankomst- en vertrektijdenschema aan te passen, zodat te laat komen, noooooooooooooooooit meer voor zal komen.

Maar zoals je wel weet..

kwam daar geen zak van dus ome Phooch stapte uit, keek in het rond en zag een heel lekker wijf naar hem staren dus besloot ie, nu hij toch al vies te laat was voor het domme blondjes spektakel, zijn kans te grijpen...

en haar thuis uit te nodigen om fijne samples van te trekken voor de nieuw geplande cd, 'Rebreathe' onder zijn nieuwe artiestennaam 'Lingeridoo'.

Laatst gewijzigd:
de avond was zwoel en terwijl Breathe toekeek, draaide phooch onhandig met zijn lingam .
met een fikse draai dwong hij de dingie in de deredoo. langzaam begonnen de kiloherzen te bewegen, van 44.1 naar 48, 88 en weer terug.
.............
"phoe", zuchte breath ," da's lang geleden dat ik zo'n gave 96khz sample mocht beleve".
"ja sweetie , da's professioneel.."

Ondertussen in de Keuken van de burgemeerster.....................

het regende pijpestelen, geen weer om naar buiten te gaan dus.
Swiebertje vroeg aan Saar,.....
ZULLEN WE EEN WIP GAAN MAKEN?
Oh , wat leuk zei Saar, dat is lang geleden.
OK, Zei Swieb, Zet jij de kruk in het midden, Dan ga ik een plank pakken.

"Ja maar, wat is dattan zo unne wig?" vroeg Samson. "Maar nee, Samsonneke, unne WIP", antwoorde Gert.
"Whoah, unne wip. Wat is dattan?" vroeg Samson vervolgens. "Nou, Samsonneke, unne wip is een..". Nog voordat Gert zijn zin kon afmaken werd er luid op de deur gebonsd....

....en daar stond smacko-poly, helemaal klaargestoomd en opgetut voor z'n auditie als vervanger voor weetikveel van K3. Smacko-poly sprong op de rand van het bubbelbad, gooide z'n cape af en daar stond ie dan: in een kinky stoeipakje met een grote, gothische letter K op z'n buik en een dreigende, bloederige goedendag bungelend uit z'n gulp.

"Dat had je gedroned !" blafte Samson. "Zo ga ik je toch nie op het podium voor al die 1000en onschuldige SF-kindertjes zetten kunnen zulle ?", en hij bande de beduusde S.P. van de rand van z'n bubbelbad.

en juist op dat moment stormde Barack Obama binnen,met in elke hand een roze gekleurde M60 en schoot iedereen in de kamer overhoop.

Het mondingsvuur zorgde ervoor dat de kamer in de fik vloog en en zo moest hij zich met een katachtige sprong door maarliefst 9 andere dimensie uit de voeten maken....

alles in de hens de hele takkezooi naar de klote
zo zijn we weer bij niets.. wat alles is

stond daar blanche voor hem, mooier dan ooit.
"hallo knappe kop van me , zullen we paardjerijden" vroeg ze ontdeugend

... blanche ... mooier dan ooit.
blanche.jpg

:o:

ja is goed zei hij.. ik zie je wel in SF chat
maar dat gaf problemen, want..

...die is zo traag als dikke stront in een trechter !
Ondanks dit onbelangrijke neveneffect zette Blanche haar rollator vast in de linker-achterham van Barack's paard en zo reed dit spannende stel samen verder richting...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back