Korgforum uit de lucht?

robbie50

ferkeert lit
Bij mij is korgforums.com al zeker 5 dagen niet meer bereikbaar!
Bij jullie ook, weet iemand een reden?:eureka:

groet,

Rob

Ik vond het forum altijd al langzaam. Dit is balen. Kostte waarschijnlijk te veel geld of moeite voor 1 iemand die dat forum onderhield. Zou kunnen dat het over een paar uur/dagen weer up is maar ik vrees het ergste.

dat is geen officieel korg forum, wordt door een gebruiker gerunned, dat forum is wel vaker een aantal dagen uit de lucht, die is vast binnenkort wel weer beschikbaar.

Hey Quif,:):okdan:

Leuk jou ook weer eens te zien hier.....
Inderdaad zijn ze al een vaker enkele dagen uit de "lucht" geweest, maar vond het nu wel lang duren....

We wachten maar af......
Veel plezier met "muziek" maken e.c.t.

groet,

Rob

wilde wat opzoeken op het Korgforum.. resultaat gevonden in google maar lijkt niet bereikbaar..
Iemand ook opgevallen onlangs?
ja ligt er weer uit inderdaad, duurt meestal tussen de 5 en 10 dagen voordat dat gefixt wordt, dat forum is van een gebruiker (niet van korg zelf).

voor vragen over korg kun je tegenwoordig beter gearspace gebruiken of je vraagt het hier, hier zitten ook wel korg kenners.

ja ligt er weer uit inderdaad, duurt meestal tussen de 5 en 10 dagen voordat dat gefixt wordt, dat forum is van een gebruiker (niet van korg zelf).

voor vragen over korg kun je tegenwoordig beter gearspace gebruiken of je vraagt het hier, hier zitten ook wel korg kenners.
Ha.. was er al bang voor. Ik had een vraag over de Kronos en stel die vraag dan even in het Kronostopic hier. :mega:

Back